Eesti poodidesse jõuab telepaatiliselt “mõjutatud” joogivesi

Võluvesi Liivalaia tänaval Olümpia hotelli vastas.Eesti Päevaleht avaldas 11. aprillil sellise PR teate:

———————————
Veetootja Logistikaekspert toob turule Pandivere kõrgustiku põhjaveest villitud ja heade mõtetega ”mõjutatud” joogiveesarja Võluvesi.

Idee taustaks on Jaapani teadlase Masaru Emoto uuringud, mis näitavad, et vee struktuur muutub sõltuvalt sellest, milliseid mõtteid ja ka mis muusikat veele suunata.

Logistikaeksperdi sari koosneb seitsme eri mõttega mõjutatud pudeliveest: õnn, elurõõm, küllus, rahu, armastus, tervis ja tasakaal. Pudelisildid on kahepoolsed. Siseküljele on trükitud vastavad soovid, näiteks õnn või tasakaal, et ka vesi saaks neid mõtteid “lugeda”. Firma juhataja Mai-Liis Napa lisab, et on mõeldud ka muusika kasutamisele villimise ajal, kuid otsust pole veel tehtud.

Kuus kuud kestnud katseaeg Prisma kauplustes ja ka Eesti raamatupoodides näitab, et kõige rohkem ostavad eestlased armastusega “mõjutatud” vett. Teisele kohale jääb elurõõm. Rahu seevastu veeostjatele “peale ei lähe”.
———————————

Juba mõnda aega on Tallinna tänavapildis näha Võluvee suuri reklaame.

Esiteks on Masaru Emoto ‘teaduslikud’ uurimustööd vee mõtte ja muusikaga mõjutamise kohta pehmelt öeldes unenägu, mida kellelgi kusagil korrata pole õnnestunud. Samuti on tema teadlaseks pidamine ilmne liialdus.

Teiseks on see idee iseenesest täiesti küündimatu ja teadaolevate füüsikaseadustega vastuolus.

Kolmandaks aplodeerivad Emoto visioonidele kaasa vaid njuueidslastest tõeväänajad, kel side reaalse maailmaga juba niigi kõvasti kannatada saanud. Emotole viidati kõmulises kuid ebaadekvaatses filmis What the Bleep…?, mis oma naeruväärsusele vaatamata on teatud ringkondade poolt jäägitult omaks võetud.

Neljandaks äratab teatud teistsugust uudishimu asjaolu, kes selle Võluvee taga toimetab. Nende kodulehe andmeil on üks juhatuse liikmetest Martin Napa.

Kes on Martin Napa?
Guugel andis pildi justnagu kahest erinevast inimesest.

Üks Martin Napa on kirjanik. Sellised kirjastuse Tuul ja Nool poolt välja antud raamatud nagu Loomine ja Elu valem on mõõdukalt positiivse kriitika osaliseks saanud. Lisaks tegevus muuseumi rajamisel, alternatiivmeditsiini kasutamisel-propageerimisel, osavõtt Elutule konverentsidest koos Luule Viilma, Sirje Gabrieli, Holger Oidjärve ja teistega jätsid mulje positiivse ja otsiva vaimuga inimesest ning et Võluveega tegelemine on täiesti loogiline jätk Emoto vaimus, et anda oma panus maailma parandamisse.

Aga võrk andis andmeid ka ühe teise Martin Napa kohta:
* Iisraeli kodanikele elundite siirdamise skandaali juriidiline nõustaja;
* kinnisvaraärimees, kus ühe tehingu teiseks osapooleks oli Eesti Kristlik Nelipühi Kirik;
* offshore taustaga transiidifirmadele lähedalseisev isik, kuid samal ajal ka minister Toivo Jürgensoni nõunik;
* ja mis kõige ‘huvitavam’ – väidetavalt altkäemaksulembese kohtuniku Ardi Šuvalovi kinnivõtmise üks võtmetegelane. Nimelt oli tema see, kes hakkas mingil hetkel puutumatuse eest kokku mängima prokuröridega, et kohtunikust koolivend vahele võtta.

Aga midagi pole parata – tegu on sama inimesega. Seda näitavad need kaks tsitaati kohalikest lehtedes:

Äripäev 11. aprill 2006
Pistist vahendas kohtunikule kinnisvaraärimehest koolivend

“Ma heameelega ütleks seda, et elus on igaühel oma rollimängud,” vastas mullu oma Toompeal asunud kinnistu Nelipühi kirikule müünud Martin Napa palvele rääkida kohtunikule altkäemaksu andmisest. “Kõikidele küsimustele leiate vastuse, kui loete mu raamatut “Loomine”. Mu süda on rahulik,” lisas Napa.

Eesti Ekspress 18. aprill 2006
Nurjatu kohtuniku tabamine
39aastane Napa, endine teede- ja sideministeeriumi jurist ja kinnisvaraärimees, on viimasel ajal silma paistnud rohkem kirjanikuna, kes üllitab müstika ja filosoofia sugemetega raamatuid. Võluvesi Laagna tee alguses. Pilt: Martin Vällik
Ta ei kommenteeri Ekspressile oma rolli skandaalis.

———
Ja selline mees pakub meile külluse, elurõõmu, õnne, armastuse, tervise, tasakaalu ja rahuga laetud võluvett :-)

Martin Vällik

83 Replies to “Eesti poodidesse jõuab telepaatiliselt “mõjutatud” joogivesi”

  1. Nagu M ütles.

    Nüüd on tegelikult see koht, kus ma toon mängu anecdotal evidence’ ehk siis oma kogemuse. Ja üldistan seda natuke. Tegelikult pole ilus nii teha, aga ma vähemalt hoiatan teid ette.

    Ehk siis, usaldan piisavalt teadust ja akadeemilist meditsiini. Eks ma ole elu jooksul ka aeg-ajalt haige olnud ja tablette närinud. Sinu loogika kohaselt peaks ma juba surnud olema või siis vähemalt raskelt haige, sest selle aja jooksul peaksid mul mitmed süsteemid rivist väljas olema, nende ravimine oleks omakorda teised süsteemid rivist välja löönud, mille ravimine oleks omakorda kolmandad välja löönud jne jne. Aga näe, ma terve nagu noor põrdapull, löön kepsu ja lõõrin laulda (halvasti). Viimase kahe aasta jooksul olen pidanud ainult korra arsti juurde minema ja sedagi selleks, et tervisetõendit läks vaja.

    Celtic, kusjuures, nii huvi pärast. Mis probleem sul selle va teadusega on üldse?

  2. Mul pole teadusega mingeid probleeme. Lihtsalt siis, kui teadus enam ei avarda inimese elu vaid hakkab seda piirama, vot siis tekivad probleemid.

    PS. olen isiklikult näinud, mida medikamendid inimesega teevad.

  3. Jason… ei ta ei peaks soovitama Võluvett. Võluvett võib inimene ise osta kui ta tahab. Ära unusta, et see pole mingi ravim, vaid lihtsalt puhtast loodusest villitud vesi.

    Ma arvan pigem, et arst peaks soovitama inimesel väikest pausi pidada, ja nagu enne ütlesin – käia looduses, metsas, kalal jne.

  4. “Ma arvan pigem, et arst peaks soovitama inimesel väikest pausi pidada, ja nagu enne ütlesin – käia looduses, metsas, kalal jne.”
    Oma anecdotal evidence baasil ütlen, et seda soovitataksegi.

  5. hjarg: “Aga näe, ma terve nagu noor põrdapull, löön kepsu ja lõõrin laulda (halvasti).”
    ___

    soovitan sulle oma uut toodet, akustiliselt mõjutatud veekristallidega lauavett “Lauluhääl”

  6. celtic: “Jason… ei ta ei peaks soovitama Võluvett. Võluvett võib inimene ise osta kui ta tahab.”
    ___
    olen sinuga üle pika aja täiesti nõus. aga vaid sel tingimusel, kui võluveega ei kaasneks valelikku turundusjuttu

  7. Selge Jason.

    Keelame ära jõuluvanareklaamid, kuna teaduslikult pole tõestatud viimase eksistentsi. Ehitame üles rämedalt suure kohtukeissi Coca-Cola Company vastu, kes terve maailma inimesi jõulude paiku oma punase vanamehega eksitab. Valelik turunduseetika – isegi jõuluvana joob koolat.

    Või võtame näiteks iga teise hambapasta – ei kaitse ta ühti 7 erineva probleemi eest. Vsjoo… kohtusse.

  8. Vähemalt, tundub, oleme tunnistamas mingitki progressi – Celtic tundub nõustuvat, et emotode-võluvete tõeväärtus võrdub jõuluvana omaga?!
    .
    Kuigi järeldused on veits veidrad… Kas jõuluvanale ka keegi mingit teaduslikku-tegelikku põhjendust ja sisu on väitnud? Ja kas terved, üle ca. 7-8 aastased, inimesed ka selle muinasjutu tõepärasust usuvad?
    .
    “Või võtame näiteks iga teise hambapasta – ei kaitse ta ühti 7 erineva probleemi eest.”
    Sellega ma, Celtic, nõustun, reklaam ei tohiks muidugi baseeruda eksitaval libateabel…

  9. Tarvo. Asi on selles, et kui üks reklaam kasutab jõuluvana, et oma toodet müüa, siis teine reklaam kasutab “veekristalle” et oma toodet müüa. Sisuliselt pole neis mingit vahet, kuna meie jaoks on a. jõuluvana olemasolu tõestamatu; b. emoto teooria tõestamatu

    Seega nagu kaks tilka vett.

  10. Jõuluvana ei ole teooria, mida on vaja “tõestada”, või on sama palju kui punamütsike või saabastega kass. Jõuluvana müütiline päritolu on teada, samamoodi, nagu ka nt. Lemuuria müüdi konkreetne päritolu, kes kus ja millal… See on laste muinasjutt, mis mitte millelegi muule kunagi polegi pretendeerinud.
    .
    emoto teooria ei ole aga tõestamatu. See väide, mille ta vägagi teaduslikuna esitab, on vägagi tõestatav, aga kuna seda tõestada pole õnnestunud, puudub alus selle tõeseks pidamiseks.

  11. kulla celtic, ühel juhul kasutatakse kujundlikku elementi, mida MITTE KEEGI ei esita tõelisena ega toote või selle toimega seonduvana. isegi, kui reklaam ütleks: “Jõuluvana soovitab!” vmt, saaks seda käsitleda huumorina sest üldteada faktina jõuluvana ei ole olemas ja iga tervemõistuslik inimene teab seda. muidugi ei meeldiks selline lähenemine mullegi isiklikult sest nooremad lapsed läheks selle õnge ja hakkaks emmet-issit tüütuseni painama.

    veekristallidest on aga erinevalt jõuluvanast püütud teha teadust, väidetakse, et see toimib ja on ehtne. sellele ebatõele tuginedes püütakse kergeusklikele pähe määrida lausa ravimina.

    kas sa TÕESTI ei taju vahet????? ma küsin siis, et kas sa tõepoolest oledki nii rumal või on see lihstalt mingi lapsik jonn, mida on vaja lausa jaburdusteni kruvida?

  12. Võluvesi on saanud konkurendi!

    Aquamantra

    water that resonates with the energy and frequency of your well-being – vesi, mis resoneerib sinu heaolu energia ja sagedusega

    vau!

    Pudelitel on sõnumid:
    I AM GRATEFUL™
    I AM HEALTHY™
    I AM LOVED™
    I AM LUCKY™
    Nende sõnumite mõte imbub vette ja mõjutab vee maitset ja selle kasulikke omadusi.

    Loomulikult on nad saanud inspiratsiooni Masaru Emoto “teadustöödest”, lisaks kvantfüüsikat “selgitavast” filmist What the bleep.

    Äkki see ongi meie kohaliku võluvee välismaine kloon?
    Kes mantrat ei taha, võib muidugi Madonna kabala-vett tellida või siis kirikust pühavett kopsikuga rüübata, siis näeme, kelle jumal kõvem mees on.

    Kõik mantrad on registreeritud kaubamärgid.

  13. Järva teataja annab teada:

    Aktiivseim kaubamärkide registreerija oli eelmisel aastal Koeru ettevõte Wisewater, kes toodab seitset Võluvett.

    «Võluvee puhul on tegemist unikaalse tootega, seetõttu oleme selle originaalsust kaitsnud mitme kaubamärgiga,» selgitas Wisewater Eesti brändijuht Mai-Liis Napa.

    Näiteks on rahvusvaheliselt kaitstud sõnaühend Wisewater, Eestis Võluvesi, samuti etiketid Küllus, Elurõõm, Õnn, Armastus, Tervis, Tasakaal ja Rahu. Iga etikett on tähistatud kas punase, oranži, kollase, rohelise, helesinise, indigosinise või violetse värviga.

    Ka Võluvee pudel on spetsiaalselt kujundatud selle toote tarbeks ja kaubamärgina kaitstud. Wisewater on kaubamärkidena registreerinud ka oma toodete kontseptsiooni edasi andvad sloganid «Mõtted mõjutavad maailma» ja «Headel sõnadel on võlujõud». Menetluses on veel kaks: «Võluvesi – kristallpuhas joogivesi» ja «Puhas vesi puhtast südamest».

    Napa selgitas, et kaubamärk Wisewater on rahvusvaheliselt kaitstud ettevõtte tulevikuplaane arvestades. Eelmise aasta oktoobris õnnestuski ettevõttel toiduainetetööstuse messil Pariisis oma toodete vastu huvi äratada.

    Möödunud aasta septembris sai õiguskaitse ka Wisewateri kaubamärk Võluõlu. Sellenimelist toodet veel pole ja ettevõte loodab, et ka ei tule. «Tahtsime vältida olukorda, kus keegi hakkaks tootma Võluvett meenutavat alkoholitoodet,» põhjendas Napa.

    Patendiameti kaubamärgiosakonna asejuhataja Karol Rummi meelest on see loogiline käik. «Arusaadav, et omanik tahab oma kaubamärki kaitsta nii laialt kui võimalik,» sõnas ta.

    Kaubamärgi registreerimine maksab 2200 krooni ja peaks andma kaitset kümneks aastaks. Samas kaasneb sellega kohustus kaubamärki kasutada. «Kui viie aasta jooksul pole ühtegi Võluõlu-nimelist jooki toodetud, võib kaubamärgiseaduse alusel keegi kolmas isik, kes sellenimelist toodet teha tahaks, kaubamärgi kaitse vaidlustada,» selgitas Rumm.

    Wisewater on patendiametile esitanud taotluse ka kaubamärkide Eesti Veemuuseum ja Eesti Veeinstituut registreerimiseks.

    Napa kinnitas, et veemuuseumi rajamise plaan on ettevõttel tõesti olemas. «Sellist muuseumi veel Eestis ei ole, aga Pandivere kõrgustiku laugalal Eestimaa südames oleks seda rajada asjakohane,» lausus ta.

    Napa selgitas, et muuseumi eksponaadid võiksid anda ülevaate vee ringkäigust maakeral ja veega seonduvatest põhitõdedest.
    Veeinstituut peaks uksed avama juba septembris. Napa ütlust mööda hakkavad sealsetel koolitustel veeteemalisi loenguid pidama oma ala spetsialistid, nagu veega tegelevad teadlased, toitumisspetsialistid ja treenerid.

    Äri nagu äri ikka, aga millegipärast on mul nende suhtes mingi totaalne tõrge… no ma ei tea, kui vaimsed on inimened, kes patenteerivad sõna “armastus”, “õnn”… Kuidagi selline võlts, valelik, silmakirjalik mulje jääb nende tegevusest. Einoh, tehku äri ja lüpsku lihtsameelseid, aga miks peab seejuures mingit võltsvaga nägu tegema, luulundama vaimust ja teadusest, üllastest eesmärkidest, kui tegu on täiesti tavalise äriga.

  14. Kas see uudis nüüd tähendab, et sõnu “Armastus” ja “Tervis” ei tohi enam tooteetikettidel kasutada? Et näiteks tooted “Armastuse kondoom” ja “Tervise sepik” on keelatud?

  15. Puutusin kokku veidi haakuva olukorraga.Paar aastat tagasi naasin suvepuhkuselt,et jätkata pooleli töid Norras.Pidin ühe maja müügi jaoks üles kõpitsema.Vett kraanist tünni lastes tundsin jäledat lehka.Pesin tünni ära,kuid hais ei kadunud.Et elasin samas majas,hakkasin asja uurima.Aimasin halba,ning küsisin,kust see vesi tuleb.Juhatamise peale jõudsin betoonist reservuaarini,mille kaan oli vale lahendusega.Hiired lihtsalt kukkusid vette ja uppusid.Hais oli kirjeldamatu.Panin siis vee jooksma ning tühjendasin mahuti,siis aga sain naabritelt pragada,sest neil külalised,kellele pole võimalik kohvi pakkuda!Pole vett!Minu selgituste peale siiski läksime uuesti asja uurima.Naabrivana korjas 4m3 mahutist oma kilojagu priskeid hiirelaipu välja!Mahutit aga pesema keegi ei hakanud,ehkki põhja veel paras kiht kõntsa jäi.Mind manitseti veega kokkuhoidlikkusele.Enda peale ma seda enam ei kulutanud ka.Seda pandi väga imeks ja peeti paranoiliseks.Samal suvel kuulsin uudistest,et 30% norrakatest pruugivad mittekvaliteetset joogivett.Pole ime,et seal leegionäritõbe esineb.Aga müüt Norra puhtast veest elab edasi.

  16. Mul ka vee puhtusega seotud lugu Makedooniast.
    Linnakesele ehitati veehoidla (soe maa, põud pole haruldane ja seega igati vajalik ehitus). Firmas kes veehoidlat haldas oli aga väga teotahteline töötajaskond. Vaatasid et kui meil juba selline ilus bassein vett täis on, siis võiks seda ju ka millekski muuks kasutada. Ja tehtigi sinna tasuline ujula.
    Niisiis, kui Bitola ujulas ujumas käite, ärge seal midagi sündsusetut tehke sest sellestsamast veest valmib ka näiteks toit kohalikus restos.
    Muuseas, veepuhastusseadmed pidid väidetavalt olema enne veehoidlat.
    Loo rääkis praktikant kes selles samas firmas praktikal oli.

  17. Kas see uudis nüüd tähendab, et sõnu “Armastus” ja “Tervis” ei tohi enam tooteetikettidel kasutada? Et näiteks tooted “Armastuse kondoom” ja “Tervise sepik” on keelatud?

    Ei tähenda, kaubamärgi kaitse laieneb aiinult samale kaubaliigile. Selle üle võib vahel vaielda, aga kondoomi, sepiku ja vee puhul peaks erinevus selge olema.

  18. BoingBoing: New age holy water

    It is a complicated process. Once the bottles arrive from their source near Saratoga Springs, N.Y., Ms. Brightwater said, she lays out tumbled stones that she has “programmed for love, health and prosperity” around and on top of each case.

    She burns sage and sweet grass, herbs used by the Native Americans, to clarify and purify the energy of the water, and prays for its drinkers to experience good health, good luck and prosperity. She said she then asks “the Great Spirit to help feed the hungry children, keep the waters clean and to protect the two- and four-legged on this planet.”

    She plays CDs of Native American and Buddhist healing chants for 12 hours a day, until the cases of water are delivered.

  19. Tere,

    ma arvan, et maailmas uuritakse palju asju ja vaevalt me kõik nende uurimuste tulemustega kursis oleme. Ka skeptikutel tasub enda väidetesse skeptiliselt või vähemalt kriitiliselt suhtuda.
    Link ühest huvitavast uurimusest:
    http://curtischappell.com/blog.....search.pdf

    From this research, I and my colleagues have discovered that it is possible to
    make a significant change in the properties of a material substance by consciously
    holding a clear intention to do so. For example, we have repeatedly been able to change
    the acid/alkaline balance (pH) in a vessel of water either up or down, without adding
    chemicals to the water, by creating an intention to do so.

    These experimental results have been published in over a dozen scientific papers
    and three seminal books(1,3,4). Experiment 1 has been replicated by others in ten U.S. and
    European laboratories(3,4).

  20. “creating an intention” sihib ühe teatava sekti suunas, aga hüva.

    Kus need tosin teadusikku paberit on? Ma loeksin neid meeleldi.

  21. «Ärapanija» häbistas veetootjat suvalise solgiga?
    Õhtuleht

    «Selline poisikeselik temp, mis kestab 20 sekundit, võib kahjustada meie mitme aasta tööd!» pahandab väidetavalt imeliste omadustega Võluvett tootvat Martin Napat Kanal 2 huumorisaate «Ärapanija» 22. novembri lõik, kus Peeter Oja esitles Võluvee pähe võigast kollakas-hägusat ollust.

    «Ja nüüd, kallid televaatajad, reklaamiminutid!» huilgas saatejuht Peeter Oja rõõmsalt ning haaras laua alt Võluvee silti kandva plastpudeli, milles loksus hägune kollakas vedelik. Kuni kaamera pudelis hõljuvat sodi jälgis, luges Oja paatosega ette pudelisilditeksti: «Kristallpuhas joogivesi Eestimaa südamest!»

    Muu hulgas kuulutab etikett, et vesi on pärit Pandivere kõrgustiku looduspuhtast allikapiirkonnast ja seda toodetakse jaapanlase Masaru Emoto uurimusel põhineva uskumuse järgi, et veele öeldud armastavad sõnad moodustavad selles imekauneid lumehelbesarnaseid kristalle.

    See on muidugi nähtus omaette, et pseudoteaduste edendajad kuidagi sellised hellakesed on.

    Võluvesi u 25. minuti juures.

  22. Martin Vällik ütles:

    See on muidugi nähtus omaette, et pseudoteaduste edendajad kuidagi sellised hellakesed on.

    Õigus ka. Ega jama kokkukirjutamine ja inimeste toda jama uskuma saamine lihtne töö ei ole. Ja siis tuleb keegi irvhammas, kes julgeb uhkeis nähtamatuis rõivais keisri häbedusele näpuga näidata.

  23. Wisevater.ee omanikuks on whois andmetel Logistikaekspert OÜ, kontaktisik Martin Napa. Äriregistri andmetel on Logistikaekspert OÜ (kood 11016211) asjalisteks:

    Neljas veerg: juhatus, pankrotihaldur, likvideerija *
    1. kanne Martin Napa juhatuse liige, elukoht Tallinn, isikukood 3XXXXXXXXXX
    2. kanne Mai-Liis Napa juhatuse liige, elukoht Tallinn, isikukood 4XXXXXXXXXX

    Äriregister edastab ka teate:

    Ettevõtjal Logistikaekspert OÜ (11016211) on seisuga 22.02.2012 maksuvõlg ja/või esitamata deklaratsioonid.

    Detailsem info näitab:

    MAKSUVÕLGADE TÕEND
    Maksu- ja Tolliameti andmetel on maksukohustuslasel Logistikaekspert OÜ (11016211) maksude ja maksete võlgu seisuga 22.02.2012 järgmiselt:
    Nõude liik Maksuvõlg (EUR) | Sh tasumisgraafikus (EUR) | Sh vaidlustatud (EUR)
    Intress 1 633,61 | 0,00 | 0,00
    Kinnipeetud tulumaks 4 098,33 | 0,00 | 0,00
    Kogumispensionimakse 25,20 | 0,00 | 0,00
    Käibemaks 1 781,47 | 0,00 | 0,00
    Maamaks 127,33 | 0,00 | 0,00
    Sotsiaalmaks 12 705,07 | 0,00 | 0,00
    Töötuskindlustusmakse 1 005,63 | 0,00 | 0,00
    KOKKU: 21 376,64 | 0,00 | 0,00
    Maksu- ja Tolliameti andmetel on maksumaksjal Logistikaekspert OÜ (11016211) seisuga 22.02.2012 maksusummadelt arvutatud arvestuslik intress 7 072,06 eurot.
    Maksuvõlgade väljatoomisel on arvesse võetud maksukohustuslaste registris kuni 22.02.2012 14:33 kajastatud andmed.
    MKS § 14 lg 5 kohaselt väljastab maksuhaldur maksuvõlgade puudumise tõendi ka juhul, kui maksukohustuslase maksuvõlg kõikides sama maksuhalduri poolt hallatavate maksude puhul ei ületa 15 eurot või kui maksuvõla tasumine on tasumisgraafikus.

  24. Head mõtted polnud ilmselt piisavalt head, külluse lainete amplituud jäi madalaks. Eelmise aasta märtsi kohta on leida järgmine teade kohtutäiturilt:

    Ametlik Teadaanne
    Tallinna kohtutäitur Marek Laanemets müüb avalikul kordusenampakkumisel WISEWATER EESTI OÜ (Logistikaekspert OÜ, reg.-kood 11016211) kuuluva kinnistu, mis on kantud Pärnu Maakohtu kinnistusosakonna Järva jaoskonna registriossa nr 1357236, katastritunnusega 31401:002:2670, tootmismaa asukohaga: Koeru vald, Koeru alevik, Paide tee 30 (kinnistu pindala 3703 m²). Kinnistul ühe korruseline hoone (kaarhall ja viilhall), milles suletud netopinda on 978 m². […]

  25. Samas on samade inimeste poolt ning samal aadressil toimetamas ettevõte nimega Wisewater International OÜ (reg nr 11502880), asutatud 2. mail 2008. Sellele Äriregister maksuvõlga ei teata.

    Järva Teataja on teinud nupukese:

    Kohtutäitur müüb Võluvee tootja vara
    05.04.2011 08:43
    Anu Bollverk

    Tallinna kohtutäitur Marek Laanemets müüb avalikul enampakkumisel osaühingule Wisewater Eesti (eelmise aasta lõpul ümber registreeritud osaühinguks Logistikaekspert) kuuluvat kinnistut Koeru alevikus aadressil Paide tee 30.

    Endise Wisewater Eesti ja praeguse Logistikaeksperdi juhatuse liige Martin Napa selgitas, et Võluvett toodab Wisewater International, mis tegutseb Koerus Paide 28, ning kõrval asuva kinnistu müük veetootmist ei sega. «Meil on pangaga väike vaidlus, usun, et saame sellega ühele poole,» ütles ta.

    29. aprillil korraldab kohtutäitur Marek Laanemets avaliku enampakkumise Martin Napa kolmandale ettevõttele, osaühingule Tähetark kuuluvatele Purdi mõisa ja Särjendi kinnistutele Purdi külas alghinnaga 1 741 847 eurot (27,3 mln kr).

  26. Kunagi oli minu koolivend Jaan Napa. Lõpetas Kiviõli 1. keskkooli 1957.a. Ka temal oli poeg Martin. Kas see Martin , kes võluvee tootmisega tegeles, on jaani poeg? Palun, kes teab,andku teada.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga