Jüri: võrkturundajad kütuselisandimüüjad lubavad rikkust

Tõstan kommentaariumisse tulnud Jüri kirja postituseks, sest juhtum on igati seda väärt, et inimesi hoiatada järjekordsest võimalikust petuskeemist, millega võrk-püramiidturundajad mesijuttudega suurest rikkusest inimeste loomulikku kergeusklikkust ära kasutades uusi ohvreid landivad.

Andke aga julgelt teada, kui veel mõni “Laur” või artiklis nimetatud Martin Mander on üritanud teid oma “ärisse” meelitada, sest avalikkust tunduvad nad kõige enam kartvat.

Jüri kirjutab:

Armsad skeptikud, kui võitja teada ja pohmakas üle läinud, siis töö ootab:D

Üks ülemaailmne hullus on siia jõudnud ja levima hakanud. Tegemist on USA firma Fuel Freedom Internationali poolt püsti pandud võrkturunduse ja püramiidskeemi ristsugutisega, mis kaupleb imeliste kütuselisanditega.

Kas imekapsel autopaagis säästab kütust?, Andris Tammela.
Rohkem pole sellest avalikult kuulda, aga igasugu foorumites ja Tartu tudengite hulgas levib asi nagu kulutuli.

Ajuloputus on neil vägev, google on nende MPG Caps’idega üle ujutatud ja isegi wikipeedia artikkel on küllaltki positiivses toonis.

Minu jaoks teeb asja huvitavaks, et imelisele tabletile pole isegi patenti võetud, nende tuhandetel edasimüüjate kodulehtedel reklaamitud patent on lähemal uurimisel registreerin kauba ohutusele (et ei plahvata ega mürgita). Eestis keskendub see skeem edasimüüjate värbamisele, mitte kauba müügile ja liitumise eest tuleb maksta u. 12 000.- siis saad oma kodulehe ja hakkad otsima inimesi, kes sinu “all” tahaksid olla. Peale 12 000.- maksmist muidugi.

Kohustuslikud edulood, a la mingi suvaline perenaine teenib nende süstemis 100 000 USD nädalas jne käivad muidugi ka asja juurde.

Kas on kellelgi ligipääs mingile laborile, kus imerohtu testida. 10% kütuse kokkuhoidu tuleks mingi rekkafirma jaoks absurdne number. Sellest hoolimata ei taha keegi neile seda pakkuda vaid saadetakse minusugustele põnevaid kirjakesi. Üks on siin…….

tere, olen Laur ja tahaksin tutvustada ühte huvitavat äri võimalust, mis on tihedalt seotud autodega ja suure rahaga. Saadan selle äri kodulehekülje, kust saab esialgset informatsiooni. Kui Teile tundub asi huvi pakkuvat, siis võtke minuga ühendust ja ma selgitan asja põhjalikult lahti. laursarg.myffi.biz

Kui Te huvitatud ei ole, siis vabandan tülitamise pärast!

Edu soovides!

miljonär veel mitte, aga ma saan selleks, selles ma ei kahtle. Ise olen tegelenud selle äriga alla kahe kuu ja olen teeninud üle 1000 dollari. Seega ei kurda. tegemist on võrkturustusega, mis on maailma turul olnud alles 2 aastat ja euroopas umbes 6 kuud. See tähendab, et praegu toimub suure piruka jagamine, mille nimeks on maailm.

Nii ja Eestis oleme tegutsenud kuskil pisut üle kahe kuu ja tahame oma äri eestist välja viia. Sest suured rahad liiguvad idas ja läänes, aga mitte pisikeses eestis. Kui analoogsetes võrkturustustes, mis on juba aastaid üle maailma tegutsenud on liikmeid miljoneid, siis selles süsteemis on alles 300 000, aga neid saab olema kümneid miljoneid, sest temaatika on selline.

Kütusehinnad pidevalt tõusevad ja kõik soovivad sõitmise pealt kokku hoida ning, et auto töötaks paremini ja läheks paremini edasi. Just seda meie kütusekatalüsaator pakubki. Selle 2 aastaga on enamus nendest liitunutest olnud ameerikast ja aasiast, euroopas on üksikud. N: suure venemaa peale on ainult 55 inimest veel.

Praegu on kõige õigem aeg viia äri eesti inimeste kaudu mõlemale poole piiri ja suunata raha eestlastele. Meil pole aega oodata, et pilusilmad tuleksid ja euroopas tegevust alustaksid ja meie raha endale saaksid. Inimesed, kes on eestis liitunud teenivad juba praegu tuhandeid dollareid kuus, aga see on alles algus.

Maailmas tekib selles süsteemis miljonäre nagu seeni pärast vihma ja neid hakkab tekkima ka eestis. Paari aasta pärast hakkab eesti tänavatele tekkima hulgaliselt selle firma logodega ringi sõitvaid bemareid (sest see on üks boonus, mida firma pakub).

Kui Sa nüüd midagigi aru said ja endiselt huvitatud oled, siis võiks kokkusaamise kokku leppida ja täpsemalt asjadest rääkida.

Laur

Tarbijakaitse eksperthinnang oli vägev……
«Tuvastasime kontrolli käigus, et toode kuulub kemikaalide hulka,» ütles Koppel.

Kas seda kemikaali kuhugi laborisse saata ei saaks..

94 Replies to “Jüri: võrkturundajad kütuselisandimüüjad lubavad rikkust”

  1. Pole tükk aega nii palju naerda saanud.

    laursarg.myffi.biz

    Njah, väikeseks huumoriks – sihukese välimusega veebiaadress kergitab silma ette hirmsad viirused ja troojalased :P Ei ole heaks müügistrateegiaks.

    miljonär veel mitte, aga ma saan selleks, selles ma ei kahtle. Ise olen tegelenud selle äriga alla kahe kuu ja olen teeninud üle 1000 dollari.

    Jaa, vaat see on tõesti tase. Sellise tempoga jätkates ei kulu 17 aastatki, kui ongi esimene miljon teenitud :)

    Paari aasta pärast hakkab eesti tänavatele tekkima hulgaliselt selle firma logodega ringi sõitvaid bemareid (sest see on üks boonus, mida firma pakub)

    See on päris hirmutav. Neid bemareid sõidab niigi kogu aeg kraavi ja vastu puud. Ons neid veel juurde tarvis?

    Tarbijakaitse eksperthinnang oli vägev……
    «Tuvastasime kontrolli käigus, et toode kuulub kemikaalide hulka,» ütles Koppel.

    :D
    Mulle meenus anekdoot talumehest, kellel igal hommikul paar kana selili ja ei liiguta. Saadab siis talumees viimases hädas asja teadlastele uurida, et mis ometi viga on. Paari kuu pärast tuleb vastus – “meie eksperdid uurisid küsimust igast küljest ja jõudsime järeldusele, et teie kanad on surnud”.

  2. See Tarbijakaitse tsitaat on niivõrd vägev pärl, et sellistele võiks lausa eraldi veebilehe meisterdada :P

    Aga jah, klassivennaga sai käidud automessil täna ja sattusin ka nende meeste küüsi. Seal üritusel olid nad kindlasti kõige agressiivsemad müügimehed. Uurisin, et mis katseid on tehtud ja selgus, et miski poolpime katse on tehtud. Et keegi olevat andnud sõpradele bensiini, kus mõnes kanistris oli lisand sees ja mõnes polnud, kuid ütles, et kõigis on lisand ning nood siis testisid ja olevat töödanud.

    Tundub kahtlane.

  3. Et keegi olevat andnud sõpradele bensiini, kus mõnes kanistris oli lisand sees ja mõnes polnud, kuid ütles, et kõigis on lisand ning nood siis testisid ja olevat töödanud.

    “Olevat töödanud” tähendas niikuinii seda, et kuna kõik sõbrad arvasid, et nende bensiinis on lisand sees, siis vähenes kõikide katses osalenud autode kütusekulu subjektiivste hinnangute põhjal otsustades.

  4. Teadusemees, kui viitsid uurida siis saada ehk mõned kirjad laiali ja uuri autoesindustest mida nad arvavad sellest kui klient oma auto bensupaaki säärast tundmatut solki topib.

    Müügimees ütles, et see säästab kuna suurendab bensiini põlemiskiirust, kuid teisest küljest jälle ei ole põlemiskiiruse suurenemine niivõrd suur, et ta mootorit kahjustaks.

    Samuti garanteerivat kütuselisandite müüjad, et kui nende lisandi tõttu mootor tuksi läheb, siis nad maksavad kinni paranduse kuni kahe miljoni krooni väärtuses.

  5. Tegin katse ka oma autoga 98a. Audi TDI – tankisin, sõitsin Tartust Tallinna, tankisin ja mõõtsin kütusekulu. Järgmisel päeval tankisin koos selle tabletiga ja sõitsin Tartu tagasi. Ilmastikuolud olid samad ja kütusekulu vahe oli 15%. Kuna toode töötas, siis hakkasin seda ise kasutama, kuigi edasimüüja ma ei ole.

    Skeptikutele jääb muidugi lohutus, et tagasiteel oli ilmselt tuul rohkem tagant ;)

  6. Mind üritas 5. aprillil ära moosida Aleksander, kes oli mingist töövahendusportaalist leidnud minu kuulutuse (otsisin elektroonika- või infotehnoloogiaalast tööd) ja väitis, et tal on just sobiv töö pakkuda, täpsematest detailidest aga vaikis. Kutsus kokkusaamisele samal päeval Tartu hotellis.

    Kohapeal selgus, et kokku oli kutsutud 25 ohvrit, kellele Boriss tõi hulga näiteid, kus ta olevat oma tablettidega suure kokkuhoiu saanud ja kui palju ikka raha teeninud.

    Tööpõhimõtte kohta seletas Boriss, et kaasaegses mootoris pidavat 99% kütusest küll ära põlema, aga sellest ainult osa pidavat toimuma põlemiskambris, ülejäänu põlevat väljalasketorustikus. Pakutav lisand pidavat kiirendama põlemist, nii et see jõuab enne põlemiskambrist väljalaskmist lõpuni põleda ja vähendama heitgaaside temperatuuri.

    Turundusmeetodite kohta väideti, et võrgu liikmete ülesandeks on ainult omanimelisse internetipoodi ostjaid otsida ja uusi liikmeid värvata, aga kauba transpordiga tegelema ei pea, sest selle saadab keskkontor otse ostjale. Ilmselt siis ka raha maksab ostja otse keskkontorile ja võrgu liikmest internetipoe “omaniku” käest see läbi ei käi.

    Raha makstavat liikmetele välja 50 dollari kaupa siis, kui neile on kogunenud 600 punkti “vasakusse sambasse” ja 300 punkti “paremasse sambasse”. Ei täpsustatud, mida nimetatakse “vasakuks” ja “paremaks” sambaks, aga
    mõistlik seletus võiks olla, et üks on seotud müüdud kauba kogusega ja teine uute värvatud liikmete arvuga. Sel juhul ei makstaks müügi eest teenitud vahendustasu välja enne, kui on täidetud ka selle kuu uute liikmete värbamise limiit. Kui see tõlgendus tõele vastab, siis oleks tegu klassikalise püramiidskeemi tunnusega: kui skeemi kasv peatub, siis lõpeksid ka kõik väljamaksed liikmetele, mis tähendab, et just skeemi kasvatamine on liikmete põhitegevus ja kaubale ostjate otsimine ainult lisaülesanne.

    Seda, et ohvrilt nõutakse 12000-kroonist liitumistasu (veel üks püramiidskeemi tunnus), ma aga teada ei saanud. Ilmselt seetõttu, et lahkusin tund aega peale ürituse algust ja selleks ajaks polnud nii “ebaoluliste” teemadeni veel jõutud.

  7. 98a. Audi TDI , Viljar kahjuks ei kirjutanud, mis mootor oli, aga tol ajal oli Audil 2 TD,d. 1,9 ja 2,5 mis võtavad trassil inimese moodi sõites u. 4-5 l/100km ja 6-7l / 100km

    Suuremaga Tallinnast Tartu seega siis 12-14l ja 15% sellest on 1,8-2,1 liitrit. Kuidas ilma eriseadmeteta on nii väikest küttevahe võimalik mõõta. Teoreetiliselt võib ju paagi kurguni lasta ja trassi lõpus jälle kurguni, aga isegi siis kõigub paaki voolava kütuse hulk mõnevõrra ja diislil, mis vahutab ja tankuri kinni lööb, veel eriti.

    Kas liiklusolud olid ikka 100% samad, samapalju möödasõite, kiirendusi, pidurdusi, valgusfoore sama seisuajaga jne?

    Kas võtsid kütust samast tanklast, erinevate tanklate kvaliteet on erinev?

    Sõites on nii väikest küttevahet võimatu mõõta. Mul omal 4,0 Grand Cherokee ja tahtsin tabletikest koha peal käies katsetada. Panin filtri ja pumba vahele mõõdiku, lasin täpselt tund aega tühikäigul, samast tanklast võetud küttega ja 3 korda. Isegi kohapeal kõikus kulu 100ml. vahemikus. Nii et tabletini ei jõudnudki, kuna tavakulu ei suutnud usaldusväärselt kindlaks määrata.

    Sellepärast pakungi laboritesti kuna põlve otsas tehtud katsed ei ole usaldusväärsed. Enamikul meie autodest kõigub küttekulu 10% nii või naa .

  8. @Viljar: 15% kütusekulu vahe tuleb vabalt juba sõidustiilist. Kas vurad rahulikult või kimad teistest mööda? Milliste pöörete juures mootorit hoiad? Kas nõksutad või hoiad stabiilset kiirust? Kui kalli tableti eest raha makstud ja imeasja usku ka on, siis ei üllataks kui sõidad alateadlikult veidi rahulikumalt.

    Eraldi küsimus on muidugi veel see kuidas sa niivõrd täpselt kulunud kütuse kogust mõõtsid.

    Pealegi, Viljar, kui loed tootja ametlikku infot, siis avastad, et see toode ei hakka esimesest paagitäiest tööle, vaid selleks on vaja ikka mitu paagitäit koos tabletiga läbi sõita.

  9. Ühe asja unustasin.

    Paljas fakt,et tegemist on TABLETIGA, näitab umbluud. On ju enamikul masinatest tankimisavas filter, mis sodi ( ja tabletikese ) kinni püüab.

    Kusagil pole kirjas, et eemaldage see ( paljudel autodel ei saagi eemaldada) või lahustage või kontrollige, kas asi ikka paaki jõuab, rääkimata sellest miks asja tableti kujul müüakse.

  10. Tallinn-Tartu, 2-3 aastat tagasi. Sõitsime autoga reedesel päeval Tartusse, kulus üks kogus kütust. Vaesed tudengid nagu me olime, pidime jälgima. Varahommikul sõitsime tagasi, ühtegi autot ees ei olnud ja teine juht oli ka. Kulus ca kolmandik vähem kütust, võib-olla isegi veel vähem. Ja ma ei märganud, et keegi oleks tablette paaki visanud. Tööauto, mis seal solkida :D

    Tln-trt maantee on suht mõttetu koht, kus testida, kui just ei sõida mõlemat otsa samades liiklustingimustes (autode arv) ja sama juhiga. Kütusekulu kõigub vastavalt tingimustele ikka märkimisväärselt…

  11. kurat just vaatasin pealtnägijat,mingid jobid müüvad nonax tilkasid vms.haige täitsa nagu herbalife ja gnld,kurat mul sõbrants keeras gnldga täitsa ära,90%meie ühisest tutvusringkonnast oli sunnitud ta msnis ära blokkima,iga päev kuulutas oma jama.need võrkturundajad on nagu jehoova tunnistajad.

  12. Minu poolt soovitus müüjatele: Pöörduge suurte autofirmade
    poole. Kütte kokkuhoid on praegusel ajal nii põletav teema, et
    juba 1% kokkuhoiu eest teid, kujundlikult väljendudes, kulla-
    takse üle! Pole mõtet otsida autoomanikke ja üritada neid ühe-
    kaupa klientideks värvata. Pöörduge mõne suure kütusefirma
    poole ja müüge oma kaup hulgi maha. Pole mõtet kulutada
    aastaid miljoni dollari teenimiseks, kui on võimalik teenida ko-
    he, ühe korraga, sadu miljoneid. Just selles suurusjärgus ollak-
    se nõus maksma, kui see vahend tõesti annab kasvõi ühe prot-
    sendi kokkuhoidu.

  13. arvan, et see on siiski nii ja naa, enamus välisfirmasid, kes tegelevad rekkavedudega kasutavad erinevate firmade lisandeid juba pikka aega ja autojuhid peavad neid lisandeid lisama, kui palju see kasu annab, seda teavad firmad ise, aga kui keegi siin nii väga asja vastu on, siis jääb mulje, et tegemist võib olla konkureeriva firmaga, kes lihtsalt kardab, et tema lisand on kordades lahjem, arvan, et see pole just suur kokkuhoid koduperenaisele, aga väga suur kokkuhoid firmale, kes kasutab tonni- või rohkem kütust päevas.

  14. Tore ja isegi mu sugulased selle hulluse all. Pakkusid siis mulle ka. Võtsin loomulikult ja ennäe tablett oli mingi 45 eek-u vist. Auto võttis äkitselt 10 sajale. Enne 6,7. Tegemist bmw 530 d 200.. ja peale. Öeldi, et sõida paar paaki ära ja siis näed tulemust. See, kui isegi hakkaks kokku hoidma, siis enne suudan ma kahjumisse ennast sõita. Kuna auto hakkas meeletult suitsema, korralikku tühikäiku enam ei olnud, siis söötku need tabletid lehmadele ehk hakkavad rohkem piima andma. Päris äge, mis? Tegin natuke remonti – vahetasin ära õhufiltri ja muudki. Nüüd kütusekulu 6 ja isegi alla selle, kui saan väga head kütet, st. seda soomest tankides. Niiet, minu jaoks lihtsalt puhas pettus.

  15. Lisaks, et tooted kütust kokkuhoiavad, vähendavad nad ka väga suurel hulgal heitgaaside kogust,mis väljuvad atmosfääri.

  16. no jõudsin siis lõpuks võrkturunduse holy tea- hinnani läbi kadalipu-
    _Üks tee kotike on siin selline, millest tehakse NELJA PÄEVA JAGU TEED !
    Sellest jätkub 2 x päevas 250ml 4päeva. 1 kotike maksab 120.-
    Kui siis tassi peale arvestada, siis 15.- tassitäis.
    Ehk see vastus rahuldab ?
    Aga seda ei saa võrrelda tavalise teetassiga ja tema hinnaga !_

    et siis ühe lahustuva teekotikese hind on 120 päris kõva sõna arvestades et see koosneb eestiski kasvavatest kroonohakatest.
    ma lähengi metsa ja korjan neid ja teen teed endale päris tasuta!

    http://woman.delfi.ee/foorum/r.....8;t=418009

    http://www.kai-holytea.org/

  17. nüüd siin sattusin ka “nende küüsi” ja homme lähen niinimetatud stardivestlusele…ise suhtun sellesse asja umbusuga, aga rääkige oma kogemustest, siiamaani saan aru, et siin lehel kiidavad capsse need kes seda müüvad ja halvustavad need kes on proovinud ja kas neil üldse müügiluba on ja kuidas maksuamet suhtub sellesse “hõlpsalt raha saamisesse” , olen aru saanud, et raha lihtsalt kantakse su kontole ja kõik, aga nt: tulumaks? seda ei peagi siis oma “hõlpttulu” pealt maksma või?

    ootan vastuseid ja soovitusi.

  18. Tundub üsna hea ja asjalik kütuseteemaline koduleht olema:

    Tony’s Guide to Fuel saving

    MPG-Caps on samuti läbi proovitud ja kokkuvõte:
    * toode on ilmselt esmajoones välja töötatud vanemat tüüpi autodele;
    * toote teooria ei näi õigustavat oodatavat kütusesäästu;
    * paljud katsed on tehtud vanematel autodel ja ei näi olevat tehtud piisavalt kontrollitud tingimustes, et olla tõendusmatejaliks.

  19. Helistas mulle ALO nimeline mees ja ütles, et leidis mu CV cvkeskuse leheküljelt. Pakkus tööd autoasjanduses ning palus tulla loengule. Läksin siis kohale, koos veel u. 20 inimesega ning ruumis tervitas meid BORISS. Tema hakkaski loengut läbi viima ja tutvustama MPG-Capsi, kuidas need hoiavad kokku kütusekulu jne. NAgu eelmisedki inimesed on kirjeldanud siin.
    Lõpuks jõudis siis ka asja tuumani, kutsus inimesi “süsteemiga” liituma ja lubas ennenägematuid rikkusi. Küsis: “kes teist tahaks järgmise kolme aastaga teenida mõned miljonid?” No kes ei tahaks eksole, aga samas oli ta jutt selline hajev, ei rääkinud konkreetselt asjast. Nagu näiteks kes on üldse nimetatud toodet tunnustanud, mis autotootjad sellest arvavad, kuni sinnamaani välja, et koolitus 12000 maksma läheb.
    Iseenesest oli muidu jutt voolav, nagu õpikust maha loetud ja jättis mulje, et toode on puhas revolutsioon ning maailma tulevik. Raha lihtsalt ei saa tulemata jääda neile, kes MPG-d müüma hakkavad ja lausa lademetes raha.
    Nagu öeldakse, asi mis tundub olevat liiga hea, et tõsi olla, polegi tavaliselt tõsi. Sellega seoses julgen inimestele soovitada mitte nende inimestega tegemist teha, tegemist võib olla osava pettusega. Mu sõber rääkis analoogse loo ühe teise firma puhul, mille nime jätan mainimata, mis otsis sama skeemi järgi endale tankiste( polegi nii vale nimetus selle asja kohta ju?) kes hakkaks müüma ja müügimehi otsima.
    Asja point aga oli selles, et see firma ise mingit töölepingut ei teinud, mis inimestele palka oleks garanteerinud. Nn. tankistidele anti mõista, et raha teenivad nad ainult omale leitud klientide pealt. Siin võib ilmselt tõmmata teatavaid paralleele ka fuel freedomi inimeste puhul. 12000 kroonine koolitustasu on kah piisav summa, et sellise häma peale mitte rohkem kohale minna.

  20. “tegemist võib olla osava pettusega”
    Minuarust antud juhul polegi põhiküsimus selles kas need kapslid töötava või mitte või mida üldse müüma peab.
    Igal juhul on tegemist sellega et üritatakse inimestele 12 tonni eest kaela määrida väga kahtlase väärtusega müügikoolitust.
    Mina käiks pigem paar korda paljukirutud Vainu juures kui annaks selle 12 tonni mingitele suvalistele ahvidele.

  21. Õige, isegi siis kui kapslid töötaksid, oleks selline müügiskeem kahtlane. Amway kaup on ju ka suures osas täiesti OK, aga organisatsioon ärata ikkagi kahtlusi. Pehmelt öeldes.

  22. Kuulge, kui te asjaga kursis ei ole, siis ärge kommenteerige. Kust kohast on võetud liitumishind 12 000 krooni? Liitumishind on 700 (seitsesada) krooni + u 4000 krooni eest tooteid osta. Mingi 12 000, millest eespool juttu oli, on täielik väljamõeldis ja inimesed, kespole kasutanud, ärgu võtku ka sõna selle toimimise või mittetoimimise koha pealt. Mina kasutan seda ja samuti mu ema ja onu ja onu lapsed ja mõned mu sõbrad ja ma võin öelda, et see toimib. Kes ise kasutanud pole, ei saa selle kohta ka arvamust avaldada.

  23. Nii et kogu jama, mis pakutakse, peaks igaüks oma naha ja rahakoti peal ära katsetama, enne kui midagi öelda võib?

    Ma usun küll, et selline maailmakord on kõigi petiste unistus.

  24. 12,000 eest saab endale ilmselt kaasa veel personaalse kodulehe, mis näeb välja nagu teleturu reklaam ja võibolla natuke rohkem seda pahna ja nokamütsi ka.

    Kes ise kasutanud pole, saab selle kohta väga hästi arvamust avaldada, tuginedes vabalt kättesaadavale infole kapslite koostise ja tehtud testide kohta. Paistab, et müügimeestel väheneb kütusekulu 25% või rohkemgi, ja auto võimsus umbes kahekordistub, samas kui kontrollitud katsed ei näita mingit märkimisväärset kasu.

  25. Üks vidin on veel välja ilmunud. avastasin minut.ee kommentaaride seast:

    Venemaal on liikvel jupimat aega üks kummaline aretis… Sai ka endale hangitud. Ja peab kõigile kahtlustele vaatamata (mis kaasnevad paratamatult kõigele mis “Ida-plokist” pärit, riistapuu töötab. Ja kummaliselt hästi. Sääst kusagil 15-20%. Drastiliselt vähenenud CO ja CH rääkimata. Katsetused jätkuvad. Lihtsalt info mõttes panen ligi tootetutvustuse. Reaalne sääst kütusekuludelt nii bensiini kui diiselkütuse korral • Kütuse kokkuhoid 5 – 20% • Heitegaaside vähenemine CO 35%, CH 47,5% • Mootori võimsuse kasv üle 5% Must kuld ja sellest valmistatud ehted – bensiin, diiselkütus on mõjutanud meid ja meie elu-olu juba ligi sajandi. Nii ka riike, nende liite, maailmapoliitikat. Selle kallihinnalise loodusvara üha raskem ja kallim kättesaadavus sundis Vene riiki alustama uuringuid nafta omaduste nagu koostis, viskoossus ja muude füüsikalis-keemiliste näitajate algupära väljaselgitamiseks. Tööd telliti Moskva Insenerfüüsika Instituudist (MIFI) ja Ülevenemaalisest Naftageoloogia Teadusliku Uurimise Instituudist (VNIGNI). Uurimistööde ja katsetuste käigus selgus, et nafta füüsikalised ja keemilised omadused sõltuvad väga tugevalt maasisestest kivimitest ning pikast reast füüsikalistest faktoritest millega nafta oma maasisesel liikumisel maardlates kokku puutub. Nii muutusid mõned toornafta füüsikalis-keemilised näitajad teatud ainete juuresolekul ja seda ilma muude väliste mõjutajateta 10-30% päevas. Teadlastel tekkis mõte, et kui selline fenomen esineb toornaftal siis võib oletada sama või lähedast mõju ka lõppproduktidel. Ja kõik see leidiski katseseerijate kulgedes kinnitust. Kõik aatomid ja molekulid omavad oma, neile ainuomast elektromagnetilist välja ja sagedusi – resonantssagedusi, mille juures hakkavad toimuma muutused kogu aines. Teadlastel õnnestus luua selline erinevate mineraalsete kristallide ja orgaaniliste ainete segu mis ergastatuna välistest energiaväljadest hakkas ise „tööle”, luues-väljutades enda ümber ülinõrka, aga vägagi stabiilset energiavälja. Selle välja omasagedused ja struktuur vastasid aga täielikult bensiini ning diiselkütuse nii-öeldes ideaalsele koostisele. Kogu tehtud teadustöö ja uurimistulemuste põhjal loodi seadmete perekond nimega „ELITON”. Kuna ainete kooslus vedelkütustes on ääretult mitmekesine siis tuleneb sellest mitmekesisusest ka kütuste äärmiselt ebaühtlane põlemine. Osa kütusest väljub mootorist paratamatult tahma ja lõpuni põlemata gaasiliste ühenditena. Seadme „ELITON” poolt genereeritavad ülinõrgad väljad avaldavad mõju eelkõige kõigis kütustes sisalduvale veele H2O ja erinevatesse keemilistesse sidemetesse seotud vesinikule H, suutes oma toimega rikkuda nende tasakaalu. Kütuse koostises algab koheselt uute, mõjutava välja sagedusega kooskõlas võnkuvate omavõnkesagedustega ühendite teke. Juba tekkinud ühendid, klasterid, kiirgavad aga omakorda samu sagedusi nagu „ELITON” ja muutuvad nii tegelikkuses kütusepaagis töötavateks „mikro-elitonideks”, soodustades enda ümber uute sarnaste klasterite teket. Kütuses käivitub laviini-taoline protsess mis muudab teatud aja möödumisel suurema osa kütusepaagis olevast vedelkütusest sarnase struktuuriga klasterite koguks. Selle uue sisemise struktuuriga vedeliku viskoossus on väiksem kui algupärasel, samuti ka pindpinevus. Kui toimub kütuse pihustamine automootorisse saame nüüd suurema arvulise koguse väiksemaid kütusepiisku kui tavakütuse korral. Väiksemamõõtmeliste kütusepiiskade summaarne pind on aga märgatavalt suurem, samuti on suurem molekulide vesinikühendite vabade „sidemeotsade” hulk, mis astuvad reaktsiooni hapnikuga (oksüdeerumine). Nüüd on tulemuseks kütuse täielikum põlemine kus mootoris lühikese silindritsükli jooksul jõuab piisavalt hapnikku ka süsinikuni klastrite südamikes. Nii väheneb väga oluliselt lõpuni põlemata süsiniku CO ja süsinik-vesinikpaari CH hulk. Katsetused Venemaa instituudis „NAMI” mis on riiklikuks autode ja sisepõlemismootorite uurimise ja sertifitseerimise ettevõteks näitasid, et „ELITON” vähendab CO kogust väljalaskegaasides kuni 35% ja CH kuni 47,5%. Samaaegselt vähenes märgatavalt kütusekulu, tõusis mootori võimsus ja mootori töö muutus ühtlasemaks, seda eriti halva kvaliteediga kütuste korral.

    Väike instruktsioonijupp ka: Kütust struktureeriv seade tuleb kinnitada kütusepaagile autosalongi siseselt. Paigaldamisel mitte vigastada seadet katvat plastikkesta – õhuhapnik, reageerides seadme aktiivainega, rikub strukturaatori omadused koheselt. Kütusemahuti võib olla valmistatud terasplekist või plastikust, alumiiniumpaagile kinnitatuna seade ei tööta. Paagitäis kütust, ca 50 liitrit, struktureerub vajaliku tasemeni 12 tunni jooksul. Edasistel tankimistel jälgida, et kütusemahutis oleks mahtuvusest alles ligikaudu kolmandik juba eelnevalt struktureerunud kütust. Värske kütuse lisamisel toimub bensiini või diiselkütuse struktureerumine tormiliselt kulgeva protsessina ning ei vaja enam reageerimisaega uute vajalike omaduste saavutamiseks. Sõidu alustamisel piisavalt struktureerunud kütusega kaasneb koheselt keskkonnaohtlike gaaside sisalduvuse märgatav langus (CO kuni 35% ja CH kuni 47%) automootori heitegaasides. Nii vajab autokompuuter piisavalt reageerimisaega uute lambdaanduri poolt edastatavate andmetega kohanemisel. Autoökonomaiseri näidud stabiliseeruvad peale paarikümne kilomeetri läbimist. Katsetuste põhjal saavutab seade lõpliku töörežiimi viienda paagitäie kütuse struktureerimisel, jõudes püsivalt mootori võimsuse kasvuni 5 ja rohkem protsenti ning kütuse ökonoomiani 5 – 20%. Kogemuste põhjal säilitab seade stabiilsed muutumatud tööomadused 7 aasta jooksul. Hankimiseks on üks netiaadress aga siia ei kõlba seda üles riputada…. meil kommertsivaba keskkond. Anna kordinaadid siis saadan info. Kapralheinz

    Ja üks härra tundis selle vastu isegi huvi…

  26. Nu ei maksa oma autut tuunides noid kütuseaure niipalju sisse ahmida – igasugu imelikud asjad hakkavad ses ladvas juhtuma… Libistan siin vaikselt veini ja loen seda jaburust muudkui üle – no ei lähe see jutt sugugi mõistlikumaks ega midagi. Peab see kirjutaja ikka va äkilist kraami tarvitama.
    Miskipärast ei leia seda juttu minut.ee kommentaariumi alt kuidagi üles. Ehk saaks lingi kah.

    kuuba

  27. see koht on päris lahe:

    Kütusemahuti võib olla valmistatud terasplekist või plastikust, alumiiniumpaagile kinnitatuna seade ei tööta.

    see on ka üks scamile usutavuse lisamise nipp – ei tohi mingil juhul rääkida, et asi toimib iga kell, iga ilmaga ja suvalises torsioonväljas. selle asemel tuleb kõikelubavale jurale lisada (soovitavalt selline keskmise pikkuseg) loetelu olukordadest ja tingimustest, mis juhul seade ei tööta. see loen peaks enamuses sisaldama muutujaid, mille kohta “õnnelik ostja” võiks üldjuhul kergendusohkega tõdeda, et “huuh…minul sellega õnneks probleeme ei teki”. eriti usutavaks muutmise niimel võib lisada ka mõne punkti, mis umbes 10% potentsiaalsetest ostjatest sobimatuse tõttu välja praagiks.

    Üldselt inimene loeb toote kirjeldust ning elu on teda õpetanud ettevaatlikkusega suhtuma “imerohtudesse” ja kosmodiskidesse. kui ta aga loeb, et näe, päris imerohuga tegu ei ole, kütusekulu ei vähenegi 200% vaid ainult KUNI 10% ning seade ei toimi ka torsioonvälja puhul, mille väärtus jääb 1/7 ja 3/32 vahele, siis see kõik kõlab, justkui oleks tegu täiesti tavalise, igapäevase vidinaga.

  28. niih, loen siin seda vaidlemist ja otsustasin teha katse, lasen oma auto paagi kurguni bensiini täis ja katsetan seda tabletti :) kui tulemused käes annan teada

  29. ahhaa! aga ei ole nii lihtne see asi! kõik nad väidavad, et efekt hakkab ilmnema alles mitmenda paagitäie järel.

    pealegi on lubatav kokkuhoid alates 5% mida on tavainimesel tavaoludes peaaegu võimatu kindlalt tuvastada. sõltub ju kütusekulu niivõrd paljudest faktoritest, et 5% erinevus ilmneb erinevate paagitäite puhul niikuinii sõltuvalt marsruudist, teeoludest, liiklusest, sõidustiilist, ilmast ja tõenäoliselt isegi õhurõhust.

    sellist katset tuleks teostada kontrollitud oludes pluss pimetestina. järgides kõiki tootja ettekirjutusi, tuleks fikseeritud mikrokliimaga angaaris lasta autol stendil fikseeritud kiirusega vähemalt nõutud hulk paake tühjaks sõita. kontrollgrupp tutt-uusi erinevaid autosid puhtalt ja täpselt sama grupp autosid imepäraste tabletikeste-seadmetega. alles siis võib saada usaldusväärseid tulemusi. Samas peaks suurem grupp erinevaid autosid erinevate juhtidega osalema pimetestis, kus juhid ei tea, kas nad sõidavad imerohu või “platseeboga” ning võrrelda samuti nende keskmist kütusekulu pikema aja vältel kuna, nagu öeldud – lühiajalise testi puhul on vea võimalus liiga suur.

    sellegi poolest tee proovi. ent sel juhul arvesta ka alateadliku psühholoogilise efektiga: teades, et kasutusel on imerohi, kipub inimene alateadlikult valima ökonoomsemat sõidustiili jne. selleks pimetestid ongi – kui piisavalt suures grupi katsealuste puhul esineb “platseeboga” sõitjatel samuti keskmise küttekulu langemise tendentsi üle oodatava statistilise keskmise ning kütusekulu langus läheneb “õige asjaga” sõitjatele, tähendab see, et raha kokkuhoiu mõttes võiks pigem peegli külge madonna cd riputada ja endale hästi kõvasti sisendada, et see aitab ;-)

  30. Juba ainuüksi paaki mõneprotsendilise veaga täis lasta on bensiinijaamas keeruline.

    Katse jaoks peab võtma sisepõlemismootori – soovitavalt mingi pisikese, muruniitja näiteks – ja ühendama mingi kindlalt ja täpselt mõõdetud paagiga, soovitavalt läbipaistvast materjalist.

  31. Minul on Audi, 1,6l., bensiin. Keskmiseks kütusekokkuhoiuks olen saanud üle pooleaastase kasutamise ja enda jaoks selguse saamiseks tehtud mõõtmiste tulemusena 15%.

    FFi suhtes, millest meedia ei pasunda ja inimmassid söögi alla ja peale telekast ja raadiost ei kuule, tekib muidugi kahtlusi.

    Olete te kunagi uurinud kui palju maksab teleka- või raadio reklaami minut? Kas te teate seda kes reklaami tegelikult kinni maksab, meeldigu see talle või mitte?

    Võtke siis teadmiseks, et FFi pole siiani kulutanud mitte ühte USD-d reklaamile. Samas – täna on FFi tooted kasutusel (3 aastaga) 230-l riigil ja territooriumil. Käive on üle miljardi USD. Registreerunud kasutajaid eraisikuid, riigiasutusi ja firmasid on üle 380 000.

    Enne kui siin internetis ja mujal irisema hakkate, uurige usaldusväärsetest allikatest tegelikku tõde TOOTE ja ÄRI kohta ning mis peamine…kasutage enda pead, mitte ärge lambukestena töllerdage teiste sabas ja mõelge nende mõtteid.

    Panen siia mõned avalikult kättesaadavad ja vettpidavad testide tulemused:
    1. http://myffi.biz/FFI/Uploads/D.....i%20MX.pdf

    2. http://myffi.biz/FFI/PDF/Longv.....20Test.pdf
    3. http://myffi.biz/FFI/PDF/Autest1.pdf
    4. http://myffi.biz/FFI/PDF/southwesttestresults.pdf

    5. Härra Jerry Lang isiklikult ka testis FFi katalüüti. Kes temast kuulnud pole, siis võtke teadmiseks, et ka TTÜ proffessorid õpivad Jerry Langi raamatute järgi. http://myffi.biz/FFI/PDF/Jerry.....1-1-06.pdf

    6. http://myffi.biz/FFI/PDF/ECOCH.....XTreme.pdf
    7. http://myffi.biz/FFI/PDF/CA_smog-check.pdf
    8. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFiemmisionstest.pdf
    9. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFiemmisionstest2.pdf
    10. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFiemmisionstest3.pdf
    11. Enamus siinsetest kommenteerijatest tõenäoliselt ei tea mis firma on Intertek. Uurige välja. Siis tutvuge Interteki testiga: http://myffi.biz/FFI/PDF/Intertek%20report.pdf
    12. http://myffi.biz/FFI/PDF/mpg_b.....ation2.pdf
    13. http://myffi.biz/FFI/PDF/report2.pdf
    14. http://myffi.biz/FFI/PDF/EN_Bosch%20Report.pdf
    15. Võib juhtuda, et keegi teab mis “loom” on TÜV Saksamaalt?:) http://myffi.biz/FFI/PDF/EN_TUV%20Report.pdf
    16. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFi_e.....1_2007.pdf
    17. http://myffi.biz/FFI/PDF/dynam.....engine.pdf
    18. Kui Ukraina sõjaväe testi ei usu, siis pole sinuga küll midagi teha: http://myffi.biz/FFI/PDF/MOD_U.....20test.pdf

    Kui need 18 testi mõnelgi inimesel silmi avas, siis hea seegi.

    Kui keegi siinsetest soovib FFi tasustamisest aru saada (hoiatan ette – see ei ole kerge kui pole just eriti helge peaga): http://myffi.biz/t-Opportunity.aspx

    Iga vähegi avatud mõtlemisega inimene saab aru, et tegu ei ole püramiidiga. Sealt kus sina raha teenid, selle firma omanik teenib kindlasti väga palju sinu tehtud tee pealt. Ta pole nagu sinust ülevalpool või? Kas sinu ülemused on huvitatud, et sina hakkaks neist rohkem teenima? Kas neil oleks hea meel kui sa astuks redelipulgal nende asemele ja hakkaks sama palju teenima kui nemad teenivad? Kas see ei kujuta PÜRAMIIDI?

    Kui siin leidub inglise keele oskajaid, siis palun. Siin on väga põhjalikku infot, mida see imekapsel täpsemalt endast kujutab. Siinkohal tasub mainida, et sama toodet e. katalüüti on saadaval 3-l erineval moel: kapslina, graanulitena, vedelikuna.
    1) kapslitena ehk MPG CAPS: http://myffi.biz/t-MPG-CAPS.aspx
    2) graanulitena ehk MPG MEGA Crumbs: http://myffi.biz/t-MPG-MEGA-CAPS.aspx
    3) vedelikuna ehk MPG BOOST: http://myffi.biz/t-MPG-BOOST.aspx

    Kui juba FFi teemal jutuks läks, siis ei tasu mainimatta jätta ka seda imelist auto kuivpesuainet ehk Eco Sheeni: http://myffi.biz/t-ECO-SHEEN.aspx Sellega võib koduaknaid, peegleid ja palju muudki pesta. Kes on korra proovinud, see teab millega on tegu;)

    See info oli nüüd neile inimestele kellel on oma umbes 5 kilone “asi” õlgadel ja ta oskab seda iseseisvalt kasutada. Teised jätkake sellega, mida enamus teevad, jõudu teile!

    Siinsetele meediainimestele siis FFi ametlik meediaruumi aadress: http://myffi.biz/t-MediaRoom.aspx

    Kes soovib meiega ühendust võtta, siis küsin enne: kas sa keelt oskad? Kui oskad: http://myffi.biz/t-CorpOffice.aspx

    Lõpetuseks kirjutaks siia ühe lause, millest inimesed on hakanud aina rohkem aru saama: “On päris selge: kui Sa ei taha lõpetada nagu suurem osa inimesi, siis Sa ei saa elada oma elu nagu enamik inimesi seda teeb.”

    Enamiku esindajad on need irisejad siin ja mujal internetifoorumites.

    Kes otsib väljapääsu või teistsugust võimalust, see võib selle tänasel majanduse allakäigu alguse ajal FFi kaudu enda jaoks küll leida.

    Edu kõigile! Olge hoolivamad üksteise suhtes!

    PS! Loodan, et mu põhjalikku tegelikku ja tõest informatsiooni sisaldav kommentaar ka siia veergudele lastakse!

  32. Kuivõrd TÜV-ist olen tõesti kuulnud, siis vaatasin, mida on TÜV-l asja kohta öelda.

    Selgus, et mitte midagi.

    Mida oli tehtud? Sõitis sell või daam oma BMW-ga 2006. aasta oktoobris ülevaatusele, lasi teha heitgaaside standardtesti. Siis sõitis sell või daam sama BMW-ga 2007. aasta märtsis ja peale 64624 kilomeetrit teise kohta ülevaatusele ja lasi teha heitgaaside standardtesti.

    Ja nende kahe ülevaatuse andmeid võrreldes järeldavad kapslimüüjad, et kapslite kasutamine on kasulik.

    TÜV ei räägi kapslitest mitte poolt sõnagi. TÜV ei ole teadaolevalt kapslikasutamisest ühtki raportit kirjutanud (otsing TÜV kodulehel). Võibolla nad on kapsleid testinud, aga välja see igatahes ei paista. Kui eksin, palun paranda ja suuna mind vastavale allikale, mis ei ole kapslimüüja enda paik.

    Mis veel? Probleeme on nende kahe ülevaatuse testiga muidugi ohtralt, et seda ei saa võtta tõendina kapslite toimivuse kohta. See test näitab vaid seda, et ühel autol on ühel kuupäeval teistsugune heitgaaside seis kui teisel kuupäeval.

    Sõltumatu katse näeks välja sedasi, et katse läbiviijad kontrollivad muutujaid, sh kapsli kasutamist ja mittekasutamist, abi tuleks ka pimendamisest, st sõitja ega mõõtude võtja ei tea, millistes tingimustes auto parasjagu sõitnud on. Jne.

    Su pika nimekirja usaldusväärsust suurendaks kindlasti see, kui seal oleks mõnigi allikas, mis ei oleks kapslimüüja enda oma. Probleem on sarnane kristlastega, kes väidavad, et Jeesus oli jumala poleg, kuna piiblis on sedasi kirjas, aga väljastpoolt piiblit pole selle väite kinnituseks ühtki allikat.

    Selleks, et üritada vestlust kuidagi mõistlikumal moel edendada, võiksid meile hambusse anda mõne sulle kõige veenvamana tunduva teksti, sest isegi kõige produktiivsem inimene ei jõua kõiki su viiteid läbi tuhnida. Tundugu see ettepanek sulle siis irisemisena või mitte :-)

  33. @Jason

    Sa polnud eriti tähelepanelik, ütlesin riiki ja TERRITOORIUMIT:)

    Need, kes otsivad vigu ja teemasid mille kallal irisema hakata, need ka seda kindlasti leiavad.

    Tõstan kohe alguses käed ülesse ja tunnistan, et andke minna.

    See info, mille siia kirjutasin oli mõeldud neile, kes tõde otsivad ja muidu pläma ei ole neil aega ajada.

    Edu kõigile ja rahu olgu meiega:)

  34. Ukraina võjavägi ei müü kapsleid, tema testi võiks ometi uskuda. Jerry Lang ka ei müü kapsleid, tasuks samuti süveneda tema testidesse jne. jne.

    Miks Tallinna Tehnika Ülikooli kodulehel pole infot selle kohta, et nende laboris on ka FFi katalüüti testitud nagu ka teistes nimekates maailma laborites?!

    Teadus- ja muudel asutustel pole vajadust midagi kellelegi hiljem tõestama hakata ja selle pärast nad ka ei reklaami kuskil, et nad on neid teste teinud. Neil on omad ülesanded ja muudki vaja teha kui hakata skeptikutega piike murdma:)

    Vot!

  35. Olen neid ammu näinud, enne kui kapsli paaki julgesin panna:) Positiivseid, selgeid ja loogilisi argumente oli rohkem. Täna olen rahul:)

    TTÜ on Eestist ja väga sõltumatu. Ta ei ARVA midagi, ta testis ja tulemus oli väga positiivne:) See pole arvamus, see on FAKT.

  36. See info, mille siia kirjutasin oli mõeldud neile, kes tõde otsivad ja muidu pläma ei ole neil aega ajada.

    Nojahh muidugi tõe huvides tuleks kõigepealt uurida “pimedate uskujate” genoomi. Milleks tõesti see mõttetu pläma@ kui tahad midagi tõestada härra “Kapslikasutaja” siis räägi asjast ja ära püüagi viidata mingitele olematutele tulemustele või siis a’la mina kasutan ja mul toimib. Kuule kui sa tõesti oled nii naiivne, et usud sellesse mis räägid ja usud imedesse, siis vaevalt on sinus ka meest tunnistama, et oled ennast lihtsalt haledalt pügada lasknud.
    Muidugi meil on vabadus olla just nii loll kui oleme, aga proovida teistele selgeks teha, et meie lollus on hoopis suur tarkus… kamoon!!!

  37. @Kapslikasutaja

    “On päris selge: kui Sa ei taha lõpetada nagu suurem osa inimesi, siis Sa ei saa elada oma elu nagu enamik inimesi seda teeb.”

    Kõik inimesed lõpetavad hauas, elatagu, kuidas tahes. Kui ffi aga surematust pakub, siis jõudu tööle ja ootame varsti võimalust investeerida antigravitatsioonikilbi tootmisse.

  38. Nii ,kui keegi viitab mingile Ukraina sõjaväe testile siis viide peaks olema Ukraina sõjaväge esindavale võrgulehele mitte kuhugi suvalisse kütusejunnide müügiga tegelevale saidile!

    Lisaks veel see ,et viited .pdf failides on justkui mingi pettuse tunnus juba. Kes viitsib ja tahab neid faile oma arvutisse tõmmata või browseri mällu salvestada kui .html’i versioonis asju on palju lihtsam ja inimlikum lugeda.

  39. Igaüks näeb nüüd kuhu see netikommimine välja viib…vaba valik…kõigil siin võimalus kõigest rääkida.

    Konnatiigi ääres krooksuvad konnad räägivad omi jutte, kotkad lendavad kõrgemal, näevad rohkem, räägivad ehk isegi samadest asjadest, aga on teised jutud.

    Kui sõnavabadust uskuda, siis kõik võivad rääkida, aga tekib küsimus, mida või keda uskuda?! Kes on kuulajad, keda ja mida nad kuulavad, mida nad sellest jutust kuulevad ja aru saavad jne. jne. jne. jne.:)

    Igaüks otsustagu oma eest, aga edu kõigile…ja mis peamine…armastage kaasinimesi rohkem!

  40. Kasutan juhust, et tutvustada kapslivastaste ja muiduskeptikutele videosid (oma silm on kuningas) ja ka tooteid.

    Need viited on suvaliselt netist võetud ja mul on täiesti ükskõik mida keegi arvab:

    1. Jerry langi video kuidas katalüüt töötab: http://www.fsmvideo.com/Client.....;kbps=7521

    Sama asi aga vene keeles: http://ru.youtube.com/watch?v=E1ecaX_2HQQ

    2. Parim auto kuivpesuaine maailmas, Eco Sheen. Vt. videot: http://www.dailymotion.com/vid.....sheen_auto

    Teine Eco video veel: http://www.fsmvideo.com/Client.....;kbps=7521

    Ametlikud FFi kodulehed:
    http://www.myffi.biz – kodulehekülg
    http://www.ffivideo.com – videokeskus
    http://www.fficard.com – FFi uus väga värske projekt
    http://www.ffivision.com – uurige ise
    http://www.info.ifueltech.com – ainult suurfirmade teenindamiseks loodud FFi tütarettevõte. Eestis ehk mõni ettevõte kvalifitseerub IFT kliendiks.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga