“Oled see, mida sööd” — alatu valepropaganda

Oled sa jee see, mida sööd, kapsapea!Delfist loen, Eesti Roheline Liikumine algatas jaekaubanduses mahe- ja ökotooteid tutvustava kampaania hüüdlausega “Oled see, mida sööd”.

Soovimata hetkel süveneda nn mahe- ja ökoteemasse, mis tundub paljuski olevat sisutu haip, on see hüüdlause sulavale. Mitte keegi ei ole see, mida ta sööb. Taotagu see endale peakolu sisse!
Seedimine lagundab taldrikul isuäratava toidu lögaks, millest soolikates möllav mitmekülgne (bio)keemia sellest igat masti vajalikud toitained ja energia välja nopib.

Ja kui selle hüüdlause järgi edasi mõelda, siis taimetoitlased on kapsad?
Ja selleks, et tõeliseks inimeseks saada, tuleb inimsööjaks hakata?

See hüüdlause on atavistlik jäänuk inimkonnale omasest maagilisest mõtlemisest, mil arvati, et karu südame söömine annab sööjale karu tugevuse, naaberhõimu sõdalast näsides said tema julguse jne.

53 Replies to ““Oled see, mida sööd” — alatu valepropaganda”

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga