Jüri: võrkturundajad kütuselisandimüüjad lubavad rikkust

Tõstan kommentaariumisse tulnud Jüri kirja postituseks, sest juhtum on igati seda väärt, et inimesi hoiatada järjekordsest võimalikust petuskeemist, millega võrk-püramiidturundajad mesijuttudega suurest rikkusest inimeste loomulikku kergeusklikkust ära kasutades uusi ohvreid landivad.

Andke aga julgelt teada, kui veel mõni “Laur” või artiklis nimetatud Martin Mander on üritanud teid oma “ärisse” meelitada, sest avalikkust tunduvad nad kõige enam kartvat.

Jüri kirjutab:

Armsad skeptikud, kui võitja teada ja pohmakas üle läinud, siis töö ootab:D

Üks ülemaailmne hullus on siia jõudnud ja levima hakanud. Tegemist on USA firma Fuel Freedom Internationali poolt püsti pandud võrkturunduse ja püramiidskeemi ristsugutisega, mis kaupleb imeliste kütuselisanditega.

Kas imekapsel autopaagis säästab kütust?, Andris Tammela.
Rohkem pole sellest avalikult kuulda, aga igasugu foorumites ja Tartu tudengite hulgas levib asi nagu kulutuli.

Ajuloputus on neil vägev, google on nende MPG Caps’idega üle ujutatud ja isegi wikipeedia artikkel on küllaltki positiivses toonis.

Minu jaoks teeb asja huvitavaks, et imelisele tabletile pole isegi patenti võetud, nende tuhandetel edasimüüjate kodulehtedel reklaamitud patent on lähemal uurimisel registreerin kauba ohutusele (et ei plahvata ega mürgita). Eestis keskendub see skeem edasimüüjate värbamisele, mitte kauba müügile ja liitumise eest tuleb maksta u. 12 000.- siis saad oma kodulehe ja hakkad otsima inimesi, kes sinu “all” tahaksid olla. Peale 12 000.- maksmist muidugi.

Kohustuslikud edulood, a la mingi suvaline perenaine teenib nende süstemis 100 000 USD nädalas jne käivad muidugi ka asja juurde.

Kas on kellelgi ligipääs mingile laborile, kus imerohtu testida. 10% kütuse kokkuhoidu tuleks mingi rekkafirma jaoks absurdne number. Sellest hoolimata ei taha keegi neile seda pakkuda vaid saadetakse minusugustele põnevaid kirjakesi. Üks on siin…….

tere, olen Laur ja tahaksin tutvustada ühte huvitavat äri võimalust, mis on tihedalt seotud autodega ja suure rahaga. Saadan selle äri kodulehekülje, kust saab esialgset informatsiooni. Kui Teile tundub asi huvi pakkuvat, siis võtke minuga ühendust ja ma selgitan asja põhjalikult lahti. laursarg.myffi.biz

Kui Te huvitatud ei ole, siis vabandan tülitamise pärast!

Edu soovides!

miljonär veel mitte, aga ma saan selleks, selles ma ei kahtle. Ise olen tegelenud selle äriga alla kahe kuu ja olen teeninud üle 1000 dollari. Seega ei kurda. tegemist on võrkturustusega, mis on maailma turul olnud alles 2 aastat ja euroopas umbes 6 kuud. See tähendab, et praegu toimub suure piruka jagamine, mille nimeks on maailm.

Nii ja Eestis oleme tegutsenud kuskil pisut üle kahe kuu ja tahame oma äri eestist välja viia. Sest suured rahad liiguvad idas ja läänes, aga mitte pisikeses eestis. Kui analoogsetes võrkturustustes, mis on juba aastaid üle maailma tegutsenud on liikmeid miljoneid, siis selles süsteemis on alles 300 000, aga neid saab olema kümneid miljoneid, sest temaatika on selline.

Kütusehinnad pidevalt tõusevad ja kõik soovivad sõitmise pealt kokku hoida ning, et auto töötaks paremini ja läheks paremini edasi. Just seda meie kütusekatalüsaator pakubki. Selle 2 aastaga on enamus nendest liitunutest olnud ameerikast ja aasiast, euroopas on üksikud. N: suure venemaa peale on ainult 55 inimest veel.

Praegu on kõige õigem aeg viia äri eesti inimeste kaudu mõlemale poole piiri ja suunata raha eestlastele. Meil pole aega oodata, et pilusilmad tuleksid ja euroopas tegevust alustaksid ja meie raha endale saaksid. Inimesed, kes on eestis liitunud teenivad juba praegu tuhandeid dollareid kuus, aga see on alles algus.

Maailmas tekib selles süsteemis miljonäre nagu seeni pärast vihma ja neid hakkab tekkima ka eestis. Paari aasta pärast hakkab eesti tänavatele tekkima hulgaliselt selle firma logodega ringi sõitvaid bemareid (sest see on üks boonus, mida firma pakub).

Kui Sa nüüd midagigi aru said ja endiselt huvitatud oled, siis võiks kokkusaamise kokku leppida ja täpsemalt asjadest rääkida.

Laur

Tarbijakaitse eksperthinnang oli vägev……
«Tuvastasime kontrolli käigus, et toode kuulub kemikaalide hulka,» ütles Koppel.

Kas seda kemikaali kuhugi laborisse saata ei saaks..

94 Replies to “Jüri: võrkturundajad kütuselisandimüüjad lubavad rikkust”

  1. Pole tükk aega nii palju naerda saanud.

    laursarg.myffi.biz

    Njah, väikeseks huumoriks – sihukese välimusega veebiaadress kergitab silma ette hirmsad viirused ja troojalased :P Ei ole heaks müügistrateegiaks.

    miljonär veel mitte, aga ma saan selleks, selles ma ei kahtle. Ise olen tegelenud selle äriga alla kahe kuu ja olen teeninud üle 1000 dollari.

    Jaa, vaat see on tõesti tase. Sellise tempoga jätkates ei kulu 17 aastatki, kui ongi esimene miljon teenitud :)

    Paari aasta pärast hakkab eesti tänavatele tekkima hulgaliselt selle firma logodega ringi sõitvaid bemareid (sest see on üks boonus, mida firma pakub)

    See on päris hirmutav. Neid bemareid sõidab niigi kogu aeg kraavi ja vastu puud. Ons neid veel juurde tarvis?

    Tarbijakaitse eksperthinnang oli vägev……
    «Tuvastasime kontrolli käigus, et toode kuulub kemikaalide hulka,» ütles Koppel.

    :D
    Mulle meenus anekdoot talumehest, kellel igal hommikul paar kana selili ja ei liiguta. Saadab siis talumees viimases hädas asja teadlastele uurida, et mis ometi viga on. Paari kuu pärast tuleb vastus – “meie eksperdid uurisid küsimust igast küljest ja jõudsime järeldusele, et teie kanad on surnud”.

  2. See Tarbijakaitse tsitaat on niivõrd vägev pärl, et sellistele võiks lausa eraldi veebilehe meisterdada :P

    Aga jah, klassivennaga sai käidud automessil täna ja sattusin ka nende meeste küüsi. Seal üritusel olid nad kindlasti kõige agressiivsemad müügimehed. Uurisin, et mis katseid on tehtud ja selgus, et miski poolpime katse on tehtud. Et keegi olevat andnud sõpradele bensiini, kus mõnes kanistris oli lisand sees ja mõnes polnud, kuid ütles, et kõigis on lisand ning nood siis testisid ja olevat töödanud.

    Tundub kahtlane.

  3. Et keegi olevat andnud sõpradele bensiini, kus mõnes kanistris oli lisand sees ja mõnes polnud, kuid ütles, et kõigis on lisand ning nood siis testisid ja olevat töödanud.

    “Olevat töödanud” tähendas niikuinii seda, et kuna kõik sõbrad arvasid, et nende bensiinis on lisand sees, siis vähenes kõikide katses osalenud autode kütusekulu subjektiivste hinnangute põhjal otsustades.

  4. Teadusemees, kui viitsid uurida siis saada ehk mõned kirjad laiali ja uuri autoesindustest mida nad arvavad sellest kui klient oma auto bensupaaki säärast tundmatut solki topib.

    Müügimees ütles, et see säästab kuna suurendab bensiini põlemiskiirust, kuid teisest küljest jälle ei ole põlemiskiiruse suurenemine niivõrd suur, et ta mootorit kahjustaks.

    Samuti garanteerivat kütuselisandite müüjad, et kui nende lisandi tõttu mootor tuksi läheb, siis nad maksavad kinni paranduse kuni kahe miljoni krooni väärtuses.

  5. Tegin katse ka oma autoga 98a. Audi TDI – tankisin, sõitsin Tartust Tallinna, tankisin ja mõõtsin kütusekulu. Järgmisel päeval tankisin koos selle tabletiga ja sõitsin Tartu tagasi. Ilmastikuolud olid samad ja kütusekulu vahe oli 15%. Kuna toode töötas, siis hakkasin seda ise kasutama, kuigi edasimüüja ma ei ole.

    Skeptikutele jääb muidugi lohutus, et tagasiteel oli ilmselt tuul rohkem tagant ;)

  6. Mind üritas 5. aprillil ära moosida Aleksander, kes oli mingist töövahendusportaalist leidnud minu kuulutuse (otsisin elektroonika- või infotehnoloogiaalast tööd) ja väitis, et tal on just sobiv töö pakkuda, täpsematest detailidest aga vaikis. Kutsus kokkusaamisele samal päeval Tartu hotellis.

    Kohapeal selgus, et kokku oli kutsutud 25 ohvrit, kellele Boriss tõi hulga näiteid, kus ta olevat oma tablettidega suure kokkuhoiu saanud ja kui palju ikka raha teeninud.

    Tööpõhimõtte kohta seletas Boriss, et kaasaegses mootoris pidavat 99% kütusest küll ära põlema, aga sellest ainult osa pidavat toimuma põlemiskambris, ülejäänu põlevat väljalasketorustikus. Pakutav lisand pidavat kiirendama põlemist, nii et see jõuab enne põlemiskambrist väljalaskmist lõpuni põleda ja vähendama heitgaaside temperatuuri.

    Turundusmeetodite kohta väideti, et võrgu liikmete ülesandeks on ainult omanimelisse internetipoodi ostjaid otsida ja uusi liikmeid värvata, aga kauba transpordiga tegelema ei pea, sest selle saadab keskkontor otse ostjale. Ilmselt siis ka raha maksab ostja otse keskkontorile ja võrgu liikmest internetipoe “omaniku” käest see läbi ei käi.

    Raha makstavat liikmetele välja 50 dollari kaupa siis, kui neile on kogunenud 600 punkti “vasakusse sambasse” ja 300 punkti “paremasse sambasse”. Ei täpsustatud, mida nimetatakse “vasakuks” ja “paremaks” sambaks, aga
    mõistlik seletus võiks olla, et üks on seotud müüdud kauba kogusega ja teine uute värvatud liikmete arvuga. Sel juhul ei makstaks müügi eest teenitud vahendustasu välja enne, kui on täidetud ka selle kuu uute liikmete värbamise limiit. Kui see tõlgendus tõele vastab, siis oleks tegu klassikalise püramiidskeemi tunnusega: kui skeemi kasv peatub, siis lõpeksid ka kõik väljamaksed liikmetele, mis tähendab, et just skeemi kasvatamine on liikmete põhitegevus ja kaubale ostjate otsimine ainult lisaülesanne.

    Seda, et ohvrilt nõutakse 12000-kroonist liitumistasu (veel üks püramiidskeemi tunnus), ma aga teada ei saanud. Ilmselt seetõttu, et lahkusin tund aega peale ürituse algust ja selleks ajaks polnud nii “ebaoluliste” teemadeni veel jõutud.

  7. 98a. Audi TDI , Viljar kahjuks ei kirjutanud, mis mootor oli, aga tol ajal oli Audil 2 TD,d. 1,9 ja 2,5 mis võtavad trassil inimese moodi sõites u. 4-5 l/100km ja 6-7l / 100km

    Suuremaga Tallinnast Tartu seega siis 12-14l ja 15% sellest on 1,8-2,1 liitrit. Kuidas ilma eriseadmeteta on nii väikest küttevahe võimalik mõõta. Teoreetiliselt võib ju paagi kurguni lasta ja trassi lõpus jälle kurguni, aga isegi siis kõigub paaki voolava kütuse hulk mõnevõrra ja diislil, mis vahutab ja tankuri kinni lööb, veel eriti.

    Kas liiklusolud olid ikka 100% samad, samapalju möödasõite, kiirendusi, pidurdusi, valgusfoore sama seisuajaga jne?

    Kas võtsid kütust samast tanklast, erinevate tanklate kvaliteet on erinev?

    Sõites on nii väikest küttevahet võimatu mõõta. Mul omal 4,0 Grand Cherokee ja tahtsin tabletikest koha peal käies katsetada. Panin filtri ja pumba vahele mõõdiku, lasin täpselt tund aega tühikäigul, samast tanklast võetud küttega ja 3 korda. Isegi kohapeal kõikus kulu 100ml. vahemikus. Nii et tabletini ei jõudnudki, kuna tavakulu ei suutnud usaldusväärselt kindlaks määrata.

    Sellepärast pakungi laboritesti kuna põlve otsas tehtud katsed ei ole usaldusväärsed. Enamikul meie autodest kõigub küttekulu 10% nii või naa .

  8. @Viljar: 15% kütusekulu vahe tuleb vabalt juba sõidustiilist. Kas vurad rahulikult või kimad teistest mööda? Milliste pöörete juures mootorit hoiad? Kas nõksutad või hoiad stabiilset kiirust? Kui kalli tableti eest raha makstud ja imeasja usku ka on, siis ei üllataks kui sõidad alateadlikult veidi rahulikumalt.

    Eraldi küsimus on muidugi veel see kuidas sa niivõrd täpselt kulunud kütuse kogust mõõtsid.

    Pealegi, Viljar, kui loed tootja ametlikku infot, siis avastad, et see toode ei hakka esimesest paagitäiest tööle, vaid selleks on vaja ikka mitu paagitäit koos tabletiga läbi sõita.

  9. Ühe asja unustasin.

    Paljas fakt,et tegemist on TABLETIGA, näitab umbluud. On ju enamikul masinatest tankimisavas filter, mis sodi ( ja tabletikese ) kinni püüab.

    Kusagil pole kirjas, et eemaldage see ( paljudel autodel ei saagi eemaldada) või lahustage või kontrollige, kas asi ikka paaki jõuab, rääkimata sellest miks asja tableti kujul müüakse.

  10. Tallinn-Tartu, 2-3 aastat tagasi. Sõitsime autoga reedesel päeval Tartusse, kulus üks kogus kütust. Vaesed tudengid nagu me olime, pidime jälgima. Varahommikul sõitsime tagasi, ühtegi autot ees ei olnud ja teine juht oli ka. Kulus ca kolmandik vähem kütust, võib-olla isegi veel vähem. Ja ma ei märganud, et keegi oleks tablette paaki visanud. Tööauto, mis seal solkida :D

    Tln-trt maantee on suht mõttetu koht, kus testida, kui just ei sõida mõlemat otsa samades liiklustingimustes (autode arv) ja sama juhiga. Kütusekulu kõigub vastavalt tingimustele ikka märkimisväärselt…

  11. kurat just vaatasin pealtnägijat,mingid jobid müüvad nonax tilkasid vms.haige täitsa nagu herbalife ja gnld,kurat mul sõbrants keeras gnldga täitsa ära,90%meie ühisest tutvusringkonnast oli sunnitud ta msnis ära blokkima,iga päev kuulutas oma jama.need võrkturundajad on nagu jehoova tunnistajad.

  12. Minu poolt soovitus müüjatele: Pöörduge suurte autofirmade
    poole. Kütte kokkuhoid on praegusel ajal nii põletav teema, et
    juba 1% kokkuhoiu eest teid, kujundlikult väljendudes, kulla-
    takse üle! Pole mõtet otsida autoomanikke ja üritada neid ühe-
    kaupa klientideks värvata. Pöörduge mõne suure kütusefirma
    poole ja müüge oma kaup hulgi maha. Pole mõtet kulutada
    aastaid miljoni dollari teenimiseks, kui on võimalik teenida ko-
    he, ühe korraga, sadu miljoneid. Just selles suurusjärgus ollak-
    se nõus maksma, kui see vahend tõesti annab kasvõi ühe prot-
    sendi kokkuhoidu.

  13. arvan, et see on siiski nii ja naa, enamus välisfirmasid, kes tegelevad rekkavedudega kasutavad erinevate firmade lisandeid juba pikka aega ja autojuhid peavad neid lisandeid lisama, kui palju see kasu annab, seda teavad firmad ise, aga kui keegi siin nii väga asja vastu on, siis jääb mulje, et tegemist võib olla konkureeriva firmaga, kes lihtsalt kardab, et tema lisand on kordades lahjem, arvan, et see pole just suur kokkuhoid koduperenaisele, aga väga suur kokkuhoid firmale, kes kasutab tonni- või rohkem kütust päevas.

  14. Tore ja isegi mu sugulased selle hulluse all. Pakkusid siis mulle ka. Võtsin loomulikult ja ennäe tablett oli mingi 45 eek-u vist. Auto võttis äkitselt 10 sajale. Enne 6,7. Tegemist bmw 530 d 200.. ja peale. Öeldi, et sõida paar paaki ära ja siis näed tulemust. See, kui isegi hakkaks kokku hoidma, siis enne suudan ma kahjumisse ennast sõita. Kuna auto hakkas meeletult suitsema, korralikku tühikäiku enam ei olnud, siis söötku need tabletid lehmadele ehk hakkavad rohkem piima andma. Päris äge, mis? Tegin natuke remonti – vahetasin ära õhufiltri ja muudki. Nüüd kütusekulu 6 ja isegi alla selle, kui saan väga head kütet, st. seda soomest tankides. Niiet, minu jaoks lihtsalt puhas pettus.

  15. Lisaks, et tooted kütust kokkuhoiavad, vähendavad nad ka väga suurel hulgal heitgaaside kogust,mis väljuvad atmosfääri.

  16. no jõudsin siis lõpuks võrkturunduse holy tea- hinnani läbi kadalipu-
    _Üks tee kotike on siin selline, millest tehakse NELJA PÄEVA JAGU TEED !
    Sellest jätkub 2 x päevas 250ml 4päeva. 1 kotike maksab 120.-
    Kui siis tassi peale arvestada, siis 15.- tassitäis.
    Ehk see vastus rahuldab ?
    Aga seda ei saa võrrelda tavalise teetassiga ja tema hinnaga !_

    et siis ühe lahustuva teekotikese hind on 120 päris kõva sõna arvestades et see koosneb eestiski kasvavatest kroonohakatest.
    ma lähengi metsa ja korjan neid ja teen teed endale päris tasuta!

    http://woman.delfi.ee/foorum/read.php?f=10&i=418009&t=418009

    http://www.kai-holytea.org/

  17. nüüd siin sattusin ka “nende küüsi” ja homme lähen niinimetatud stardivestlusele…ise suhtun sellesse asja umbusuga, aga rääkige oma kogemustest, siiamaani saan aru, et siin lehel kiidavad capsse need kes seda müüvad ja halvustavad need kes on proovinud ja kas neil üldse müügiluba on ja kuidas maksuamet suhtub sellesse “hõlpsalt raha saamisesse” , olen aru saanud, et raha lihtsalt kantakse su kontole ja kõik, aga nt: tulumaks? seda ei peagi siis oma “hõlpttulu” pealt maksma või?

    ootan vastuseid ja soovitusi.

  18. Olemas: tulumaksuseaduses on ju mustvalgel kirjas:

    §79.

    (19) Hõlptulu maksustamisele ei kuulu.

  19. Tundub üsna hea ja asjalik kütuseteemaline koduleht olema:

    Tony’s Guide to Fuel saving

    MPG-Caps on samuti läbi proovitud ja kokkuvõte:
    * toode on ilmselt esmajoones välja töötatud vanemat tüüpi autodele;
    * toote teooria ei näi õigustavat oodatavat kütusesäästu;
    * paljud katsed on tehtud vanematel autodel ja ei näi olevat tehtud piisavalt kontrollitud tingimustes, et olla tõendusmatejaliks.

  20. Helistas mulle ALO nimeline mees ja ütles, et leidis mu CV cvkeskuse leheküljelt. Pakkus tööd autoasjanduses ning palus tulla loengule. Läksin siis kohale, koos veel u. 20 inimesega ning ruumis tervitas meid BORISS. Tema hakkaski loengut läbi viima ja tutvustama MPG-Capsi, kuidas need hoiavad kokku kütusekulu jne. NAgu eelmisedki inimesed on kirjeldanud siin.
    Lõpuks jõudis siis ka asja tuumani, kutsus inimesi “süsteemiga” liituma ja lubas ennenägematuid rikkusi. Küsis: “kes teist tahaks järgmise kolme aastaga teenida mõned miljonid?” No kes ei tahaks eksole, aga samas oli ta jutt selline hajev, ei rääkinud konkreetselt asjast. Nagu näiteks kes on üldse nimetatud toodet tunnustanud, mis autotootjad sellest arvavad, kuni sinnamaani välja, et koolitus 12000 maksma läheb.
    Iseenesest oli muidu jutt voolav, nagu õpikust maha loetud ja jättis mulje, et toode on puhas revolutsioon ning maailma tulevik. Raha lihtsalt ei saa tulemata jääda neile, kes MPG-d müüma hakkavad ja lausa lademetes raha.
    Nagu öeldakse, asi mis tundub olevat liiga hea, et tõsi olla, polegi tavaliselt tõsi. Sellega seoses julgen inimestele soovitada mitte nende inimestega tegemist teha, tegemist võib olla osava pettusega. Mu sõber rääkis analoogse loo ühe teise firma puhul, mille nime jätan mainimata, mis otsis sama skeemi järgi endale tankiste( polegi nii vale nimetus selle asja kohta ju?) kes hakkaks müüma ja müügimehi otsima.
    Asja point aga oli selles, et see firma ise mingit töölepingut ei teinud, mis inimestele palka oleks garanteerinud. Nn. tankistidele anti mõista, et raha teenivad nad ainult omale leitud klientide pealt. Siin võib ilmselt tõmmata teatavaid paralleele ka fuel freedomi inimeste puhul. 12000 kroonine koolitustasu on kah piisav summa, et sellise häma peale mitte rohkem kohale minna.

  21. “tegemist võib olla osava pettusega”
    Minuarust antud juhul polegi põhiküsimus selles kas need kapslid töötava või mitte või mida üldse müüma peab.
    Igal juhul on tegemist sellega et üritatakse inimestele 12 tonni eest kaela määrida väga kahtlase väärtusega müügikoolitust.
    Mina käiks pigem paar korda paljukirutud Vainu juures kui annaks selle 12 tonni mingitele suvalistele ahvidele.

  22. Õige, isegi siis kui kapslid töötaksid, oleks selline müügiskeem kahtlane. Amway kaup on ju ka suures osas täiesti OK, aga organisatsioon ärata ikkagi kahtlusi. Pehmelt öeldes.

  23. Kuulge, kui te asjaga kursis ei ole, siis ärge kommenteerige. Kust kohast on võetud liitumishind 12 000 krooni? Liitumishind on 700 (seitsesada) krooni + u 4000 krooni eest tooteid osta. Mingi 12 000, millest eespool juttu oli, on täielik väljamõeldis ja inimesed, kespole kasutanud, ärgu võtku ka sõna selle toimimise või mittetoimimise koha pealt. Mina kasutan seda ja samuti mu ema ja onu ja onu lapsed ja mõned mu sõbrad ja ma võin öelda, et see toimib. Kes ise kasutanud pole, ei saa selle kohta ka arvamust avaldada.

  24. Nii et kogu jama, mis pakutakse, peaks igaüks oma naha ja rahakoti peal ära katsetama, enne kui midagi öelda võib?

    Ma usun küll, et selline maailmakord on kõigi petiste unistus.

  25. 12,000 eest saab endale ilmselt kaasa veel personaalse kodulehe, mis näeb välja nagu teleturu reklaam ja võibolla natuke rohkem seda pahna ja nokamütsi ka.

    Kes ise kasutanud pole, saab selle kohta väga hästi arvamust avaldada, tuginedes vabalt kättesaadavale infole kapslite koostise ja tehtud testide kohta. Paistab, et müügimeestel väheneb kütusekulu 25% või rohkemgi, ja auto võimsus umbes kahekordistub, samas kui kontrollitud katsed ei näita mingit märkimisväärset kasu.

  26. Üks vidin on veel välja ilmunud. avastasin minut.ee kommentaaride seast:

    Venemaal on liikvel jupimat aega üks kummaline aretis… Sai ka endale hangitud. Ja peab kõigile kahtlustele vaatamata (mis kaasnevad paratamatult kõigele mis “Ida-plokist” pärit, riistapuu töötab. Ja kummaliselt hästi. Sääst kusagil 15-20%. Drastiliselt vähenenud CO ja CH rääkimata. Katsetused jätkuvad. Lihtsalt info mõttes panen ligi tootetutvustuse. Reaalne sääst kütusekuludelt nii bensiini kui diiselkütuse korral • Kütuse kokkuhoid 5 – 20% • Heitegaaside vähenemine CO 35%, CH 47,5% • Mootori võimsuse kasv üle 5% Must kuld ja sellest valmistatud ehted – bensiin, diiselkütus on mõjutanud meid ja meie elu-olu juba ligi sajandi. Nii ka riike, nende liite, maailmapoliitikat. Selle kallihinnalise loodusvara üha raskem ja kallim kättesaadavus sundis Vene riiki alustama uuringuid nafta omaduste nagu koostis, viskoossus ja muude füüsikalis-keemiliste näitajate algupära väljaselgitamiseks. Tööd telliti Moskva Insenerfüüsika Instituudist (MIFI) ja Ülevenemaalisest Naftageoloogia Teadusliku Uurimise Instituudist (VNIGNI). Uurimistööde ja katsetuste käigus selgus, et nafta füüsikalised ja keemilised omadused sõltuvad väga tugevalt maasisestest kivimitest ning pikast reast füüsikalistest faktoritest millega nafta oma maasisesel liikumisel maardlates kokku puutub. Nii muutusid mõned toornafta füüsikalis-keemilised näitajad teatud ainete juuresolekul ja seda ilma muude väliste mõjutajateta 10-30% päevas. Teadlastel tekkis mõte, et kui selline fenomen esineb toornaftal siis võib oletada sama või lähedast mõju ka lõppproduktidel. Ja kõik see leidiski katseseerijate kulgedes kinnitust. Kõik aatomid ja molekulid omavad oma, neile ainuomast elektromagnetilist välja ja sagedusi – resonantssagedusi, mille juures hakkavad toimuma muutused kogu aines. Teadlastel õnnestus luua selline erinevate mineraalsete kristallide ja orgaaniliste ainete segu mis ergastatuna välistest energiaväljadest hakkas ise „tööle”, luues-väljutades enda ümber ülinõrka, aga vägagi stabiilset energiavälja. Selle välja omasagedused ja struktuur vastasid aga täielikult bensiini ning diiselkütuse nii-öeldes ideaalsele koostisele. Kogu tehtud teadustöö ja uurimistulemuste põhjal loodi seadmete perekond nimega „ELITON”. Kuna ainete kooslus vedelkütustes on ääretult mitmekesine siis tuleneb sellest mitmekesisusest ka kütuste äärmiselt ebaühtlane põlemine. Osa kütusest väljub mootorist paratamatult tahma ja lõpuni põlemata gaasiliste ühenditena. Seadme „ELITON” poolt genereeritavad ülinõrgad väljad avaldavad mõju eelkõige kõigis kütustes sisalduvale veele H2O ja erinevatesse keemilistesse sidemetesse seotud vesinikule H, suutes oma toimega rikkuda nende tasakaalu. Kütuse koostises algab koheselt uute, mõjutava välja sagedusega kooskõlas võnkuvate omavõnkesagedustega ühendite teke. Juba tekkinud ühendid, klasterid, kiirgavad aga omakorda samu sagedusi nagu „ELITON” ja muutuvad nii tegelikkuses kütusepaagis töötavateks „mikro-elitonideks”, soodustades enda ümber uute sarnaste klasterite teket. Kütuses käivitub laviini-taoline protsess mis muudab teatud aja möödumisel suurema osa kütusepaagis olevast vedelkütusest sarnase struktuuriga klasterite koguks. Selle uue sisemise struktuuriga vedeliku viskoossus on väiksem kui algupärasel, samuti ka pindpinevus. Kui toimub kütuse pihustamine automootorisse saame nüüd suurema arvulise koguse väiksemaid kütusepiisku kui tavakütuse korral. Väiksemamõõtmeliste kütusepiiskade summaarne pind on aga märgatavalt suurem, samuti on suurem molekulide vesinikühendite vabade „sidemeotsade” hulk, mis astuvad reaktsiooni hapnikuga (oksüdeerumine). Nüüd on tulemuseks kütuse täielikum põlemine kus mootoris lühikese silindritsükli jooksul jõuab piisavalt hapnikku ka süsinikuni klastrite südamikes. Nii väheneb väga oluliselt lõpuni põlemata süsiniku CO ja süsinik-vesinikpaari CH hulk. Katsetused Venemaa instituudis „NAMI” mis on riiklikuks autode ja sisepõlemismootorite uurimise ja sertifitseerimise ettevõteks näitasid, et „ELITON” vähendab CO kogust väljalaskegaasides kuni 35% ja CH kuni 47,5%. Samaaegselt vähenes märgatavalt kütusekulu, tõusis mootori võimsus ja mootori töö muutus ühtlasemaks, seda eriti halva kvaliteediga kütuste korral.

    Väike instruktsioonijupp ka: Kütust struktureeriv seade tuleb kinnitada kütusepaagile autosalongi siseselt. Paigaldamisel mitte vigastada seadet katvat plastikkesta – õhuhapnik, reageerides seadme aktiivainega, rikub strukturaatori omadused koheselt. Kütusemahuti võib olla valmistatud terasplekist või plastikust, alumiiniumpaagile kinnitatuna seade ei tööta. Paagitäis kütust, ca 50 liitrit, struktureerub vajaliku tasemeni 12 tunni jooksul. Edasistel tankimistel jälgida, et kütusemahutis oleks mahtuvusest alles ligikaudu kolmandik juba eelnevalt struktureerunud kütust. Värske kütuse lisamisel toimub bensiini või diiselkütuse struktureerumine tormiliselt kulgeva protsessina ning ei vaja enam reageerimisaega uute vajalike omaduste saavutamiseks. Sõidu alustamisel piisavalt struktureerunud kütusega kaasneb koheselt keskkonnaohtlike gaaside sisalduvuse märgatav langus (CO kuni 35% ja CH kuni 47%) automootori heitegaasides. Nii vajab autokompuuter piisavalt reageerimisaega uute lambdaanduri poolt edastatavate andmetega kohanemisel. Autoökonomaiseri näidud stabiliseeruvad peale paarikümne kilomeetri läbimist. Katsetuste põhjal saavutab seade lõpliku töörežiimi viienda paagitäie kütuse struktureerimisel, jõudes püsivalt mootori võimsuse kasvuni 5 ja rohkem protsenti ning kütuse ökonoomiani 5 – 20%. Kogemuste põhjal säilitab seade stabiilsed muutumatud tööomadused 7 aasta jooksul. Hankimiseks on üks netiaadress aga siia ei kõlba seda üles riputada…. meil kommertsivaba keskkond. Anna kordinaadid siis saadan info. Kapralheinz

    Ja üks härra tundis selle vastu isegi huvi…

  27. Nu ei maksa oma autut tuunides noid kütuseaure niipalju sisse ahmida – igasugu imelikud asjad hakkavad ses ladvas juhtuma… Libistan siin vaikselt veini ja loen seda jaburust muudkui üle – no ei lähe see jutt sugugi mõistlikumaks ega midagi. Peab see kirjutaja ikka va äkilist kraami tarvitama.
    Miskipärast ei leia seda juttu minut.ee kommentaariumi alt kuidagi üles. Ehk saaks lingi kah.

    kuuba

  28. see koht on päris lahe:

    Kütusemahuti võib olla valmistatud terasplekist või plastikust, alumiiniumpaagile kinnitatuna seade ei tööta.

    see on ka üks scamile usutavuse lisamise nipp – ei tohi mingil juhul rääkida, et asi toimib iga kell, iga ilmaga ja suvalises torsioonväljas. selle asemel tuleb kõikelubavale jurale lisada (soovitavalt selline keskmise pikkuseg) loetelu olukordadest ja tingimustest, mis juhul seade ei tööta. see loen peaks enamuses sisaldama muutujaid, mille kohta “õnnelik ostja” võiks üldjuhul kergendusohkega tõdeda, et “huuh…minul sellega õnneks probleeme ei teki”. eriti usutavaks muutmise niimel võib lisada ka mõne punkti, mis umbes 10% potentsiaalsetest ostjatest sobimatuse tõttu välja praagiks.

    Üldselt inimene loeb toote kirjeldust ning elu on teda õpetanud ettevaatlikkusega suhtuma “imerohtudesse” ja kosmodiskidesse. kui ta aga loeb, et näe, päris imerohuga tegu ei ole, kütusekulu ei vähenegi 200% vaid ainult KUNI 10% ning seade ei toimi ka torsioonvälja puhul, mille väärtus jääb 1/7 ja 3/32 vahele, siis see kõik kõlab, justkui oleks tegu täiesti tavalise, igapäevase vidinaga.

  29. niih, loen siin seda vaidlemist ja otsustasin teha katse, lasen oma auto paagi kurguni bensiini täis ja katsetan seda tabletti :) kui tulemused käes annan teada

  30. ahhaa! aga ei ole nii lihtne see asi! kõik nad väidavad, et efekt hakkab ilmnema alles mitmenda paagitäie järel.

    pealegi on lubatav kokkuhoid alates 5% mida on tavainimesel tavaoludes peaaegu võimatu kindlalt tuvastada. sõltub ju kütusekulu niivõrd paljudest faktoritest, et 5% erinevus ilmneb erinevate paagitäite puhul niikuinii sõltuvalt marsruudist, teeoludest, liiklusest, sõidustiilist, ilmast ja tõenäoliselt isegi õhurõhust.

    sellist katset tuleks teostada kontrollitud oludes pluss pimetestina. järgides kõiki tootja ettekirjutusi, tuleks fikseeritud mikrokliimaga angaaris lasta autol stendil fikseeritud kiirusega vähemalt nõutud hulk paake tühjaks sõita. kontrollgrupp tutt-uusi erinevaid autosid puhtalt ja täpselt sama grupp autosid imepäraste tabletikeste-seadmetega. alles siis võib saada usaldusväärseid tulemusi. Samas peaks suurem grupp erinevaid autosid erinevate juhtidega osalema pimetestis, kus juhid ei tea, kas nad sõidavad imerohu või “platseeboga” ning võrrelda samuti nende keskmist kütusekulu pikema aja vältel kuna, nagu öeldud – lühiajalise testi puhul on vea võimalus liiga suur.

    sellegi poolest tee proovi. ent sel juhul arvesta ka alateadliku psühholoogilise efektiga: teades, et kasutusel on imerohi, kipub inimene alateadlikult valima ökonoomsemat sõidustiili jne. selleks pimetestid ongi – kui piisavalt suures grupi katsealuste puhul esineb “platseeboga” sõitjatel samuti keskmise küttekulu langemise tendentsi üle oodatava statistilise keskmise ning kütusekulu langus läheneb “õige asjaga” sõitjatele, tähendab see, et raha kokkuhoiu mõttes võiks pigem peegli külge madonna cd riputada ja endale hästi kõvasti sisendada, et see aitab ;-)

  31. Juba ainuüksi paaki mõneprotsendilise veaga täis lasta on bensiinijaamas keeruline.

    Katse jaoks peab võtma sisepõlemismootori – soovitavalt mingi pisikese, muruniitja näiteks – ja ühendama mingi kindlalt ja täpselt mõõdetud paagiga, soovitavalt läbipaistvast materjalist.

  32. Minul on Audi, 1,6l., bensiin. Keskmiseks kütusekokkuhoiuks olen saanud üle pooleaastase kasutamise ja enda jaoks selguse saamiseks tehtud mõõtmiste tulemusena 15%.

    FFi suhtes, millest meedia ei pasunda ja inimmassid söögi alla ja peale telekast ja raadiost ei kuule, tekib muidugi kahtlusi.

    Olete te kunagi uurinud kui palju maksab teleka- või raadio reklaami minut? Kas te teate seda kes reklaami tegelikult kinni maksab, meeldigu see talle või mitte?

    Võtke siis teadmiseks, et FFi pole siiani kulutanud mitte ühte USD-d reklaamile. Samas – täna on FFi tooted kasutusel (3 aastaga) 230-l riigil ja territooriumil. Käive on üle miljardi USD. Registreerunud kasutajaid eraisikuid, riigiasutusi ja firmasid on üle 380 000.

    Enne kui siin internetis ja mujal irisema hakkate, uurige usaldusväärsetest allikatest tegelikku tõde TOOTE ja ÄRI kohta ning mis peamine…kasutage enda pead, mitte ärge lambukestena töllerdage teiste sabas ja mõelge nende mõtteid.

    Panen siia mõned avalikult kättesaadavad ja vettpidavad testide tulemused:
    1. http://myffi.biz/FFI/Uploads/Documents/Test%20Results%20MPG%20Caps%20-%20UNAM%20-%20FFi%20MX.pdf

    2. http://myffi.biz/FFI/PDF/Longview%20Dyno%20Test.pdf
    3. http://myffi.biz/FFI/PDF/Autest1.pdf
    4. http://myffi.biz/FFI/PDF/southwesttestresults.pdf

    5. Härra Jerry Lang isiklikult ka testis FFi katalüüti. Kes temast kuulnud pole, siis võtke teadmiseks, et ka TTÜ proffessorid õpivad Jerry Langi raamatute järgi. http://myffi.biz/FFI/PDF/Jerry%20Lang%20FFI%20-%20Rev%201.04-11-1-06.pdf

    6. http://myffi.biz/FFI/PDF/ECOCHEK%20Report%20FFI%20EXTreme.pdf
    7. http://myffi.biz/FFI/PDF/CA_smog-check.pdf
    8. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFiemmisionstest.pdf
    9. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFiemmisionstest2.pdf
    10. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFiemmisionstest3.pdf
    11. Enamus siinsetest kommenteerijatest tõenäoliselt ei tea mis firma on Intertek. Uurige välja. Siis tutvuge Interteki testiga: http://myffi.biz/FFI/PDF/Intertek%20report.pdf
    12. http://myffi.biz/FFI/PDF/mpg_boost_presentation2.pdf
    13. http://myffi.biz/FFI/PDF/report2.pdf
    14. http://myffi.biz/FFI/PDF/EN_Bosch%20Report.pdf
    15. Võib juhtuda, et keegi teab mis “loom” on TÜV Saksamaalt?:) http://myffi.biz/FFI/PDF/EN_TUV%20Report.pdf
    16. http://myffi.biz/FFI/PDF/FFi_emission_test1_2007.pdf
    17. http://myffi.biz/FFI/PDF/dynamometer_FordV8_engine.pdf
    18. Kui Ukraina sõjaväe testi ei usu, siis pole sinuga küll midagi teha: http://myffi.biz/FFI/PDF/MOD_Ukraine-mpg-cap%20test.pdf

    Kui need 18 testi mõnelgi inimesel silmi avas, siis hea seegi.

    Kui keegi siinsetest soovib FFi tasustamisest aru saada (hoiatan ette – see ei ole kerge kui pole just eriti helge peaga): http://myffi.biz/t-Opportunity.aspx

    Iga vähegi avatud mõtlemisega inimene saab aru, et tegu ei ole püramiidiga. Sealt kus sina raha teenid, selle firma omanik teenib kindlasti väga palju sinu tehtud tee pealt. Ta pole nagu sinust ülevalpool või? Kas sinu ülemused on huvitatud, et sina hakkaks neist rohkem teenima? Kas neil oleks hea meel kui sa astuks redelipulgal nende asemele ja hakkaks sama palju teenima kui nemad teenivad? Kas see ei kujuta PÜRAMIIDI?

    Kui siin leidub inglise keele oskajaid, siis palun. Siin on väga põhjalikku infot, mida see imekapsel täpsemalt endast kujutab. Siinkohal tasub mainida, et sama toodet e. katalüüti on saadaval 3-l erineval moel: kapslina, graanulitena, vedelikuna.
    1) kapslitena ehk MPG CAPS: http://myffi.biz/t-MPG-CAPS.aspx
    2) graanulitena ehk MPG MEGA Crumbs: http://myffi.biz/t-MPG-MEGA-CAPS.aspx
    3) vedelikuna ehk MPG BOOST: http://myffi.biz/t-MPG-BOOST.aspx

    Kui juba FFi teemal jutuks läks, siis ei tasu mainimatta jätta ka seda imelist auto kuivpesuainet ehk Eco Sheeni: http://myffi.biz/t-ECO-SHEEN.aspx Sellega võib koduaknaid, peegleid ja palju muudki pesta. Kes on korra proovinud, see teab millega on tegu;)

    See info oli nüüd neile inimestele kellel on oma umbes 5 kilone “asi” õlgadel ja ta oskab seda iseseisvalt kasutada. Teised jätkake sellega, mida enamus teevad, jõudu teile!

    Siinsetele meediainimestele siis FFi ametlik meediaruumi aadress: http://myffi.biz/t-MediaRoom.aspx

    Kes soovib meiega ühendust võtta, siis küsin enne: kas sa keelt oskad? Kui oskad: http://myffi.biz/t-CorpOffice.aspx

    Lõpetuseks kirjutaks siia ühe lause, millest inimesed on hakanud aina rohkem aru saama: “On päris selge: kui Sa ei taha lõpetada nagu suurem osa inimesi, siis Sa ei saa elada oma elu nagu enamik inimesi seda teeb.”

    Enamiku esindajad on need irisejad siin ja mujal internetifoorumites.

    Kes otsib väljapääsu või teistsugust võimalust, see võib selle tänasel majanduse allakäigu alguse ajal FFi kaudu enda jaoks küll leida.

    Edu kõigile! Olge hoolivamad üksteise suhtes!

    PS! Loodan, et mu põhjalikku tegelikku ja tõest informatsiooni sisaldav kommentaar ka siia veergudele lastakse!

  33. Kapslikasutaja ütles:

    täna on FFi tooted kasutusel (3 aastaga) 230-l riigil ja territooriumil.

    huvitav, kui ma viimati vaatasin, oli maailmas veel 195 riiki. vahepeal on uusi usinalt juurde siginenud.

  34. Kuivõrd TÜV-ist olen tõesti kuulnud, siis vaatasin, mida on TÜV-l asja kohta öelda.

    Selgus, et mitte midagi.

    Mida oli tehtud? Sõitis sell või daam oma BMW-ga 2006. aasta oktoobris ülevaatusele, lasi teha heitgaaside standardtesti. Siis sõitis sell või daam sama BMW-ga 2007. aasta märtsis ja peale 64624 kilomeetrit teise kohta ülevaatusele ja lasi teha heitgaaside standardtesti.

    Ja nende kahe ülevaatuse andmeid võrreldes järeldavad kapslimüüjad, et kapslite kasutamine on kasulik.

    TÜV ei räägi kapslitest mitte poolt sõnagi. TÜV ei ole teadaolevalt kapslikasutamisest ühtki raportit kirjutanud (otsing TÜV kodulehel). Võibolla nad on kapsleid testinud, aga välja see igatahes ei paista. Kui eksin, palun paranda ja suuna mind vastavale allikale, mis ei ole kapslimüüja enda paik.

    Mis veel? Probleeme on nende kahe ülevaatuse testiga muidugi ohtralt, et seda ei saa võtta tõendina kapslite toimivuse kohta. See test näitab vaid seda, et ühel autol on ühel kuupäeval teistsugune heitgaaside seis kui teisel kuupäeval.

    Sõltumatu katse näeks välja sedasi, et katse läbiviijad kontrollivad muutujaid, sh kapsli kasutamist ja mittekasutamist, abi tuleks ka pimendamisest, st sõitja ega mõõtude võtja ei tea, millistes tingimustes auto parasjagu sõitnud on. Jne.

    Su pika nimekirja usaldusväärsust suurendaks kindlasti see, kui seal oleks mõnigi allikas, mis ei oleks kapslimüüja enda oma. Probleem on sarnane kristlastega, kes väidavad, et Jeesus oli jumala poleg, kuna piiblis on sedasi kirjas, aga väljastpoolt piiblit pole selle väite kinnituseks ühtki allikat.

    Selleks, et üritada vestlust kuidagi mõistlikumal moel edendada, võiksid meile hambusse anda mõne sulle kõige veenvamana tunduva teksti, sest isegi kõige produktiivsem inimene ei jõua kõiki su viiteid läbi tuhnida. Tundugu see ettepanek sulle siis irisemisena või mitte :-)

  35. @Jason

    Sa polnud eriti tähelepanelik, ütlesin riiki ja TERRITOORIUMIT:)

    Need, kes otsivad vigu ja teemasid mille kallal irisema hakata, need ka seda kindlasti leiavad.

    Tõstan kohe alguses käed ülesse ja tunnistan, et andke minna.

    See info, mille siia kirjutasin oli mõeldud neile, kes tõde otsivad ja muidu pläma ei ole neil aega ajada.

    Edu kõigile ja rahu olgu meiega:)

  36. Ukraina võjavägi ei müü kapsleid, tema testi võiks ometi uskuda. Jerry Lang ka ei müü kapsleid, tasuks samuti süveneda tema testidesse jne. jne.

    Miks Tallinna Tehnika Ülikooli kodulehel pole infot selle kohta, et nende laboris on ka FFi katalüüti testitud nagu ka teistes nimekates maailma laborites?!

    Teadus- ja muudel asutustel pole vajadust midagi kellelegi hiljem tõestama hakata ja selle pärast nad ka ei reklaami kuskil, et nad on neid teste teinud. Neil on omad ülesanded ja muudki vaja teha kui hakata skeptikutega piike murdma:)

    Vot!

  37. Olen neid ammu näinud, enne kui kapsli paaki julgesin panna:) Positiivseid, selgeid ja loogilisi argumente oli rohkem. Täna olen rahul:)

    TTÜ on Eestist ja väga sõltumatu. Ta ei ARVA midagi, ta testis ja tulemus oli väga positiivne:) See pole arvamus, see on FAKT.

  38. See info, mille siia kirjutasin oli mõeldud neile, kes tõde otsivad ja muidu pläma ei ole neil aega ajada.

    Nojahh muidugi tõe huvides tuleks kõigepealt uurida “pimedate uskujate” genoomi. Milleks tõesti see mõttetu pläma@ kui tahad midagi tõestada härra “Kapslikasutaja” siis räägi asjast ja ära püüagi viidata mingitele olematutele tulemustele või siis a’la mina kasutan ja mul toimib. Kuule kui sa tõesti oled nii naiivne, et usud sellesse mis räägid ja usud imedesse, siis vaevalt on sinus ka meest tunnistama, et oled ennast lihtsalt haledalt pügada lasknud.
    Muidugi meil on vabadus olla just nii loll kui oleme, aga proovida teistele selgeks teha, et meie lollus on hoopis suur tarkus… kamoon!!!

  39. @Kapslikasutaja

    “On päris selge: kui Sa ei taha lõpetada nagu suurem osa inimesi, siis Sa ei saa elada oma elu nagu enamik inimesi seda teeb.”

    Kõik inimesed lõpetavad hauas, elatagu, kuidas tahes. Kui ffi aga surematust pakub, siis jõudu tööle ja ootame varsti võimalust investeerida antigravitatsioonikilbi tootmisse.

  40. Nii ,kui keegi viitab mingile Ukraina sõjaväe testile siis viide peaks olema Ukraina sõjaväge esindavale võrgulehele mitte kuhugi suvalisse kütusejunnide müügiga tegelevale saidile!

    Lisaks veel see ,et viited .pdf failides on justkui mingi pettuse tunnus juba. Kes viitsib ja tahab neid faile oma arvutisse tõmmata või browseri mällu salvestada kui .html’i versioonis asju on palju lihtsam ja inimlikum lugeda.

  41. Kas sinu ülemused on huvitatud, et sina hakkaks neist rohkem teenima?

    On küll.

  42. Igaüks näeb nüüd kuhu see netikommimine välja viib…vaba valik…kõigil siin võimalus kõigest rääkida.

    Konnatiigi ääres krooksuvad konnad räägivad omi jutte, kotkad lendavad kõrgemal, näevad rohkem, räägivad ehk isegi samadest asjadest, aga on teised jutud.

    Kui sõnavabadust uskuda, siis kõik võivad rääkida, aga tekib küsimus, mida või keda uskuda?! Kes on kuulajad, keda ja mida nad kuulavad, mida nad sellest jutust kuulevad ja aru saavad jne. jne. jne. jne.:)

    Igaüks otsustagu oma eest, aga edu kõigile…ja mis peamine…armastage kaasinimesi rohkem!

  43. Väga õige – ja siinkohal soovitangi uskuda neid, kellel on oma jutu tõenduseks ka vettpidavad katsed ette näidata.

  44. Kasutan juhust, et tutvustada kapslivastaste ja muiduskeptikutele videosid (oma silm on kuningas) ja ka tooteid.

    Need viited on suvaliselt netist võetud ja mul on täiesti ükskõik mida keegi arvab:

    1. Jerry langi video kuidas katalüüt töötab: http://www.fsmvideo.com/Clients/FFi-Corp/ffi/english/ffi/player.aspx?speed=500&name=two&kbps=7521

    Sama asi aga vene keeles: http://ru.youtube.com/watch?v=E1ecaX_2HQQ

    2. Parim auto kuivpesuaine maailmas, Eco Sheen. Vt. videot: http://www.dailymotion.com/video/x4yhvf_fuel-freedom-international-ecosheen_auto

    Teine Eco video veel: http://www.fsmvideo.com/Clients/FFi-Corp/ffi/english/ffi/player.aspx?speed=500&name=two&kbps=7521

    Ametlikud FFi kodulehed:
    http://www.myffi.biz – kodulehekülg
    http://www.ffivideo.com – videokeskus
    http://www.fficard.com – FFi uus väga värske projekt
    http://www.ffivision.com – uurige ise
    http://www.info.ifueltech.com – ainult suurfirmade teenindamiseks loodud FFi tütarettevõte. Eestis ehk mõni ettevõte kvalifitseerub IFT kliendiks.

  45. Kriku…millised “vettpidavad katsed” on ette näidata senistel negatiivsetel kommenteerijatel?:)

    Ma loodan, et moderaator kiidab heaks minu eelmise väga vettpidavate andmete ja kodulehtede aadressidega kommentaari. Eks siis vaadake neid ja mõelge täitsa loogiliselt, mis äri see FFi siis ikkagi olla võiks.

    Kui ei ole omanud rahvusvahelist ettevõtet ja seega ei oma antud valdkonna kogemusi, siis kui suur tõenäosus on aru saada FFi suurusest ja selle ettevõtte tänasest päevast ja tulevikust? Mis mätta otsas keegi loom või lind on, nii ta ka asjast aru saab…sellega peaksid kõik öeldud olema ju. Ega konn tiigi ääres pea ennast kehvasti tundma, et ta konn on ja omamoodi sellest aru saab. Kahjuks ta ainult ei näe seda mida näeb kotkas…aga kõigil on siin päikese all õigus elada ja keegi ei tohiks kellegi suhtes negatiivne olla.

  46. @Kapslikasutaja – ole hea mees (naine) ja palun ära pane rohkem niisama linke. Link mingi teksti juurde pane siis, kui sa pajatad millestki konkreetsest, esitad lühidalt ja kokkuvõtlikult oma argumendi ja siis selle toetuseks annad viite, kui kellelgi on huvi pikemalt su argumendi taustaga tutvuda.

    Sellisena nagu sa siin praegu oled linke pannud, haiseb kahtlaselt selle järgi, et sa spämmid ja trollid ning üritad võrgumaailmas luua muljet, et sinu ususekt on suur ja mõjuvõimas.

    Kui su, Kapslikasutaja, on kapslite mõjukuse kohta mingit selliseid andmeid, mis kvalifitseeruvad teaduslikuks ja ei ole pärit ainuüksi kapslimüüjate solgitorust, siis oled teretulnud, vastasel korral eemaldan su lingid kui spämmi ja ürituse reaalsust moonutada. Palun ära kuritarvita teiste külalislahkust.

  47. Tore küll, et kasutad oma võimu inimese suhtes, kes püüab tegelikku tõde päevavalgele tuua.

    Kõik need lingid peaks olema piisavaks argumendiks, et skeptilisusest lahti saada ja asjast rohkem aimu omama hakata.

    Kas seda sa nimetad sõnavabaduseks kui ähvardad enda arusaamast erinevaid arusaamu ma ei tea milleks ja tahad oma võimu näidata.

    Sa soovisid TTÜ proffesori nime. Vot ei saa sulle ega kellelegi teisele seda öelda, kuna mina ega keegi teine ei taha, et seda toredat vanahärrat hakkaksid sinusugused negatiivsust täis skeptikud hommikust õhtuni tüütama. Tal on oma töö teha ja ta ei ole sunnitud millegi taolisega tegelema. Ka seda tahan sulle Martin Vällik öelda, et miks pole testid avalikkuses kõigile kättesaadavad. See testi tegemine maksis üpris paljude inimeste jaoks päris palju raha. Need FFi äri tegijad, kes testi eest raha maksid, neil on ka ainuõigus seda ainult paberi kujul kasutada. Need kes pole raha maksnud, mis õigus oleks neil seda kasutada. Loodan, et see on arusaadav, kuigi kahtlen, et skeptik tahab ja saab sellest infost aru.

  48. millised “vettpidavad katsed” on ette näidata senistel negatiivsetel kommenteerijatel?

    On elementaarne, et tõenduskoormus lasub positiivse väite esitajal. See tähendab, et kapslimüüjal lasub kohustus viia läbi vettpidavad katsed, mis näitab, et tema toode töötab nii, nagu ta seda kirjeldab. Seni kuni ta seda ei suuda, on soovitav tema toodet mitte osta.

    Viidete esitamise osas on Martinil õigus – viidatakse niimoodi, et oleks võimalik kohe leida, milline osa viidatavast materjalist tõendab esitatud väidet. Näiteks raamatu puhul viidatakse leheküljele või isegi lõigule, mitte tervele raamatule. Igaüks, kes on kasvõi ühtegi teaduspublikatsiooni elus lugenud, peaks seda teadma.

  49. See testi tegemine maksis üpris paljude inimeste jaoks päris palju raha. Need FFi äri tegijad, kes testi eest raha maksid, neil on ka ainuõigus seda ainult paberi kujul kasutada.

    Minu arvates kõige loogilisem kasutusviis sellisele testile oleks testikäigu ja tulemuste avaldamine, et veenda tarbijat oma toote headuses. Milleks veel selliseid teste üldse kasutada annab?

  50. Just nimelt sinu arvates. Reaalsus tegeliku elus ja ka FFi äris on muu. Tegu on MLM äriga (eestikeeli kõige tuntum sõna selle majandusmudeli suhtes oleks: võrkturustus, mis ka tekitab erinevatele inimestele erinevaid arusaamu, aga see selleks). Kui sul õnnestub kohtuda kellegagi, kellel see test olemas on, siis sul veab ja saadki näha. Siis avastad, et ohhooo ja kas ongi nii või:)

    Kriku, omad sa rahvusvahelist ettevõtet muidu? Suured on sinu ärilised kogemused omades ettevõtet, teades mis on äri? Mitu ettevõtet oled muidu üles ehitanud, et saaks usaldada sinu arvamusi?

    Muide, Kriku ARVATES tulin ma siia midagi tõestama, omast arust tulin kõigest FAKTE edastama…on ju erinevad arvamused õhus ja nii see möll maailmas ongi. Usutakse seda mida tahetakse uskuda ja trall jätkub…;)

  51. @Kapslikasutaja – fakte on su jutus paraku vähevõitu, kui asi konkreetseks peaks minema.

    Mis kasu on uurimistööst, mida keegi näha ei saa? Ja mis väärtus on uurimistööl, mida ei lasta läbi kriitilise sõela?

    Mitte midagi. Sellised tegevused on sama sõltumatud nagu Mongoolia.

  52. Ja kellegi kogemus või selle puudu rahvusvahelisest ärist ei puutu kuidagi sellesse, kas kapslid toimivad lubatud moel või mitte. Kapslite toimivust tõestaksid korralikud uurimused, mis on avaldatud rahvusvaheliselt tunnustatud teadusajakirjades. Selles osas pole sul vaja oma linke raisata – selliseid uuringuid pole olemas.

    Küsiks nii muuseas, kuidas selle Millbrooki testiga ka läks? See pidavat selgelt tõestama, kas kapslitest on mingi kasu või mitte. Testi eel puhuti pasunaid ja kohe pidid kõik skeptiliselt suhtuvad inimesed testi valguses oma meelt muutma ja kapsliusku pöörduma.

  53. Just nimelt sinu arvates. Reaalsus tegeliku elus ja ka FFi äris on muu. Tegu on MLM äriga (eestikeeli kõige tuntum sõna selle majandusmudeli suhtes oleks: võrkturustus, mis ka tekitab erinevatele inimestele erinevaid arusaamu, aga see selleks).

    Ei ole loogiline. Maailma edukaimad ettevõtted on oma edu saavutanud just igaühele suunatud tooteid turustades (alates praegusest tipust Microsoftist). Võrkturustus võib olla üks võimalikke oma toote levitamise viise, kuid iga tootja unistus on, et kõik tema toodet omandada tahaksid. Selles võib üsna lihtsa aritmeetika abil veenduda.

    Ning ka võrkturustuse puhul jääb minu argument kehtima – nimelt et testide tutvustamine toote audientsile on nende kõige asjakohasem kastusviis. Võrkturustuse puhul peaks teste koos tulemustega levitama vähemalt potentsiaalsetele ostjatele. Nagu aga ka käesolevale leheküljele postitatud materjalidest ilmneb, seda ei tehta.

    Muide, Kriku ARVATES tulin ma siia midagi tõestama, omast arust tulin kõigest FAKTE edastama

    Oh ei, Kriku arvates tulid sa siia lihtlabaselt reklaami tegema. Väitest aga teevad fakti justnimelt väitega koos esitatud tõendid.

  54. Suudan kujutada kahte katset mille abil testida erinevaid kütuselisandeid.
    1. Võrrelda kontrollitud laboratoorsetes tingimustes kütusekulu niisama ja kapsli korral.

    2. Katsetada kütuselisandi mõju põlemisele või muudele väidetavatele omadustele.

    Mulle tundub ,et sellised katsed ei oleks midagi väga keerulist ega kallist…

    Väited ”keegi kuskil sõitis ja siis tundus et kulus vähem” ei ole argument ega ammugi mitte tõestus et asjal endal toime on.

  55. Nagu ülalpool öeldud – võtta väike muruniitja mootor ja see tööle panna täpselt kontrollitud kütusekogusega. Kõigepealt ilma kapslita, siis kapsliga. Ainuke asi, mida ma ei mõista, on see, miks kapslimehed ise ei võiks seda teha, miks nende meelest mina peaksin oma aega niimoodi sisustama. Võiks ikka niimoodi teha, et mina tagan selle, et minu osalusel loodud tarkvara saast poleks ja nemad selle, et nende osalusel loodud kapslid saast poleks. On ju loogiline?

  56. Ei, Kriku, ei ole loogiline. Esiteks pead sa aru saama, et kapslid on head. Sa pead seda mõistma, omaks võtma, uskuma. Alles siis avanevad su silmad ja alles siis hakkad sa aru saama sellest tõendusmaterjalist, mida lahke Kapslikasutaja meile pakkunud on. Uskmatud jäävadki oma negatiivses skeptilisuses vaeseks, tuhmiks, lolliks, konnaks tiigi ääres, samal ajal kui kapsliusklikud kotkana maailma valitsevad ja Head Uut Ilma loovad.

    Kapslikasutajale pisike märkus võimu kasutamise kohta. Arvan, et olen niigi lahke olnud, et kohemaid su hunnikuid luuaga likvideerima pole asunud. Võibolla tuleb su jutust ka mõni point välja, kui sind küsimustega veidi suunata.

    Aga võrdle nüüd oma ülempreestrite käitumist, kes ei lasknud kodanikke oma tutvustavale üritusele, kui polnud mingit põhjustki arvata, et nad üritust segama oleksid hakanud. Kodanikud visati välja lihtsalt seepärast, et nende peas võis mõne arvates olla skeptilisi mõtteid.

    Huvitav, kas skeptikute mõttejõud oleks kapslite mõju tühistanud?

  57. Kapslikasutaja ütles:

    Sa soovisid TTÜ proffesori nime. Vot ei saa sulle ega kellelegi teisele seda öelda, kuna mina ega keegi teine ei taha, et seda toredat vanahärrat hakkaksid sinusugused negatiivsust täis skeptikud hommikust õhtuni tüütama. Tal on oma töö teha ja ta ei ole sunnitud millegi taolisega tegelema. Ka seda tahan sulle Martin Vällik öelda, et miks pole testid avalikkuses kõigile kättesaadavad. See testi tegemine maksis üpris paljude inimeste jaoks päris palju raha. Need FFi äri tegijad, kes testi eest raha maksid, neil on ka ainuõigus seda ainult paberi kujul kasutada. Need kes pole raha maksnud, mis õigus oleks neil seda kasutada. Loodan, et see on arusaadav, kuigi kahtlen, et skeptik tahab ja saab sellest infost aru.

    tule taevas appi! kellest küll niisugused l*lllid põlvnevad?

    tegelikult aga soovitaksin ma austet kapslikasutajal liituda mõne karismaatilise kirikuga. usu mind – sind ootab seal ees lennukas karjäär :-D

  58. Kapslikasutaja ütles:

    Miks Tallinna Tehnika Ülikooli kodulehel pole infot selle kohta, et nende laboris on ka FFi katalüüti testitud nagu ka teistes nimekates maailma laborites?!

    Teadus- ja muudel asutustel pole vajadust midagi kellelegi hiljem tõestama hakata ja selle pärast nad ka ei reklaami kuskil, et nad on neid teste teinud. Neil on omad ülesanded ja muudki vaja teha kui hakata skeptikutega piike murdma:)

    Vot!

    Tallinna Tehnikaülikool töötab maksumaksja raha eest. Nii, et andmed sellise testi tegemises kohta peaksid vähemalt raamatupidamises olemas olema. Kas keegi teeks TTÜ-sse järelpärimise, kas selliseid katseid on tehtud? Kui mitte midagi muud, siis saaksime Kapslikasutaja otsese vale pealt tabada.

  59. ah, kapslimees ütleb seepeale, et rahastamine käis raamatupidamise väliselt ja oli üleüldse selle professori eraettevõtmine.

  60. Sellisel juhul ei ole korrektne viidata katsetele kui TTÜ-s läbiviidutele. TTÜ institutsioonina on midagi muud, kui mõni selles töötav isik.

  61. Hehe… kusagil kommentaaris siin saidil viitasin sellele samale jogale juba mitu kuud tagasi. Tegin ka kirjavahetust tolle isikuga, tema nottisin maha – siis hakkas tema mingisugune boss vms minuga rääkima. Võin kirjavahetuse ka lisada siia, kui tahate.

    Ahjaa, saatsin reporterile selle vihje ja Mythbustersile ka:)

    Eks näis, millal asja saab.

  62. müttbusterid on kütuselisandid juba läbi nokkinud ja maha teinud. ainus, mille üle nad imestust avaldasid oli see, et diiselmootoriga on täiesti võimalik sõita kasutatud ja filtreeritud toiduõlil (näiteks seesama, mida burksiputkad friikartulite tegemiseks kasutavad ja seejärel ära viskavad) :-) ainult, et pole teada, kas see mootorile pikema aja vältel mõju avaldab.

  63. üks tuttav insener rääkis, et need tabletid võivad töödata aga vanemate autode peal, täpset mehhanismi ei oska seletada aga pidavat olema umbes nagu plii, mida on nüüd bensiinis kõvasti vähem kui üldse enam on.
    muuseas olen ise ka näinud mingi TTÜ labori tõendit, mis kinnitab, et tõepoolest asi töötab, ilus paber ja keerulised sõnad, tundus nagu päris…

    on keegi mõnel koolitusel käinud?täitsa huvitab kuidas see ajupesu seal käib

  64. @teadja – see on iseenesest tore, kui oled näinud paberit, mis tundub üsna päris. ma ei taha muidugi 100% selle päris-tunduva-paberi autentsust ümber lükata ent kui minu toodetavad 500-kroonised rahatähed üldrahavalikult sarnase hinnangu saaks, oleks ma üsna või sees. seejuures pean ma ära märkima, et kui ma raatsiks oma 500-kroonideid Nauru saarel realiseerima hakata, oleks võimalus vahele jääda märgatavalt väiksem, kui siin, eestis.

    miks?

    vot selles vastuses peitub muuseas ka kommentaar su väitele, et oled näinud TTÜ labori tõendit mistahes uuringule. minu poolest võiks selle uuringu teemaks olla hetkel kasvõi see, et maa on universumi keskpunkt. samas ma ei kahtleks sajaprotsendiliselt, et sa oled sellist uuringut näinud – see võib tõesti olemas olla. ent siin on kaks…ehk isegi kolm külge. asja üks külg näeb ette võimalust, et on uuring, mis esitab hüpoteesiks väite, nagu oleks maa universumi keskpunktiks ning kulutab seejärel suurusjärgus mitusada lehekülge tselluloosi selle väite analüüsiks, jõudes tulemusele, et ega ikka ei ole küll. tundub justkui kena ja aktsepteeritav tulemus ent teatav osa neist, kes iial seda uuringut loevad, ei jõua kunagi lõpptulemuseni ning kukuvad levitama infot, nagu oleks näiteks princetoni ülikoolis teostatud uuring selle kohta, kas maa on ikka universumi keskpunktiks ning eeldades, et uuringu teostas PRINCETONI ülikool, võib järeldada, et tulemus PEAB OLEMA revolutsiooniline sest vastasel juhul poleks selline prestiižhikas ülikool taolist uuringut teostanud. või siis vähemalt PEAB olema levinud mingi käsitlus, et EHK Maa ONGI universumi keskpunkt ning kuna teatav hulk inimesi on lihtsalt ARMUNUD alternatiivteooriatesse, siis siit ka teema fenomenaalsuse taust: see on lihtsalt huvutav. aga ei sittagi enamat.

    niisiis…ole palun hea ja ESITA see TTÜ tõend. juhul, kui sul isegi õnnestub see esitada, ei tähenda see, et oled midagi ära tõestanud sest teadus ja teaduslikud väited ei sõltu (ÕNNEKS!) üksikutest paberitest, mida iga arvutigraafikahuviline suudab vabalt produtseerida. järgmiseks sammuks on selle teadustöö reprodusteerimine sõltumatute uurijate poolt. laskumata peensustesse, hüppan teatud detailidest üle ja jõuan sinnamaale, et minu tagasihpidliku arvamuse kohaselt ei jõua ükski sõltumatu uuring algselt esitatud andmetele ligilähedalegi.

    mis sellest aga järeldub? vastus selge ja lihtne: kogu algne jutt on pehmelt öeldes UDU.

    good night.

  65. on keegi mõnel koolitusel käinud?täitsa huvitab kuidas see ajupesu seal käib

    Üldiselt küllaltki algliselt. Kasutatakse baastehnikaid.

    a) Valetatakse nii süüdimatult, et keegi ei suuda sellist häbematust uskuda. Näiteks rikkaks saanud tunnistajad koos nimede ja isikuandmetega ja elukohtadega , samamoodi igasugu TTÜ tunnistused ( Mul oli küll Ukraina Kaitsemini uuring )

    Tehnika töötab nii, et sellise infouputuse juures ei hakka keegi valet kahtlustama ning kui hakkab, nõuab see mõrvarlikku uurimistööd, et umbluu ümber lükata. Osad väited on tõestamatud ning ümberlükkamatud. No näiteks usuhull väidab, et jumal lõi universumi ja esitab tõestuseks sellesama universumi. Väidet on tänapäeva teaduse juures võimatu ümber lükata. Kui vaidluseks läheb, siis järgneb punkt b.

    b) Valdavad hästi väitluskunsti, ad hominum taktikat ning muud, millega küsija puntrasse ajada, lolliks teha ning niimoodi psühholoogilise surve alla panna. Raske on vaielda, kui terve auditoorium Sinu kui lolli üle kõva häälega naerab. Näide:

    Sina küsid: See teooria käib loodusseaduste vastu?
    Tema vastab: Ma ei tulnud siia selleks, et kellegile 6 kl. keemia järeleaitamistundi anda. Kuna reaalharidusega inimesed sellistes kohtades ei käi, siis möirgab terve auditoorium naerda.

    c) Tõsised probleemitekitajad visatakse loengu segamise sildi all välja. Kui ehitusfirma reklaamib elamurajooni, siis ei hakka seal keegi kellegiga vaidlema, kas hoone kui selline üleüldse võimalik on.

    Üldiselt lahedad üritused. Kui vaba aega on ja praktilise psühholoogia vastu huvi, siis soovitan :D

  66. Oi, kuidas mõned müügimehed igasuguseid autofoorumeid oma imekapslitega trollivad. Saab, Chrysler, Mitsubishi … nüüd siis ka 4×4 offroad kasutajaid püüdmas:

    Hoiame kokku

    Kasutaja isakene on üles pannud mitu jutulõnga.

    Väidetavalt on olemas TTÜ keemialabori uuring, mis tõestavat, et asi toimib:

    Mootori võimsuse kohta ei tehta eraldi teste, sest see on kallis ja ei ole eesmärk omaette. Aga võib vast öelda et 10+ % tõuseb võimsus/pöördemoment. Seda tõstas ka sel suvel TTÜ keemialabori poolt läbi viidud ulatuslik test. Kiirendusel on tunda Eriti kiidavad seda rekkajuhid, kes märgivad et raske koormaga on just mägedes palju kergem liigelda.

    Kes tegi, millal tegi ja mida tegelikult uuriti, ei tea vist keegi.

    Praegu on üle maailma ca 20 erinevat arvestatavat uurimislaborit kinnitanud tootja lubadused, nende hulgas näiteks Intertec, TÜV, Boch, TTÜ, kiu lugeda ette lähemal asuvad.

    Nojah, vaatasime seda TÜV-i näidet lähemalt ja see küll ei tõesta mitte ühestki otsast kapsli efektiivsust.

    Aga ega müügimees sellest väsi – visatakse uksest välja tuleb aknast tagasi. Visatakse aknast välja, imbub õhutusluugist sisse tagasi…

  67. martin, kuivõrd üks raamat on teatavasti tulekul, siis on sul omalt poolt võimalik sinna ees- või järelsõna kirjutada ning selles kapsleid ja veel teisigi segadustkülvavaid punkte lahti seletada. miks mitte?

  68. @Tartlane – Uskumatult häbitu jutt neil seal. Küsimustele skeemi eetilisuse kohta vastavadki sirgjooneliselt jutuga sellest, kui kasulik see skeem osalejale on.

    Selge, kütuselisand on orgaanilistest ainetest, need on taimed, see ei ole keemia. Väävlisisalduse vähendamine on ka tore. Kas keegi noist esitlejatest adekvaatsem inime on kuulnud, kuhu see väävel siis tootjate väitel peab kütusest kaduma?

  69. Kas ei ole see siis päevselge?

    Intelligentsete molekulide turjal ratsutavad kohale inglid (noodsamad, kes Intelligentset Kukkumist toimetavad), kes lükkavad käima külmtuumasünteesiprotsessi ning konverteerivad väävli õhuks.

    See, kes arvab, et õhk element ei ole, aga on elementidest valesti aru saanud ning teadlaste petujutu ohvriks langenud. Õige elementide tabel on siin.

  70. :D
    Ma kõiki komentaare läbi ei lugend ag jahm…olete te proovindMPG Caps i ??????…
    Einoh antke andeks ag sain mõniaeg tagasi antud kapslid endale ,ega eriti isegi ei uskunud .kuid proovisin algul 87a ford orioni peal seda(igaksjuhuks vanemal autol ennem,polenii väga kahju kh kui midagi p… läheb)…kuna auto nö põllurallikas siis kütuse säästu ei näinud ag jh peab tõdema et neid hobuseid tuli küll juurde,seda tunda ja kuulda:)
    Praeguseks ajaks kasutan MPG boosti (sama toode aind vedelal kulul) 2002a ford ranger il ja säästu on näha.enda mõõtmistulemusteks olen saanud enne toote kasutamist ja kasutamise ajal kõikuvalt 2-4l 100Km kohta,jõudu on masinal tuntavalt rohkem,CO sisaldus ka väiksem …mis minuarust vägagihea tulemus..mina olen rahul ja kasutan nüüdseks mitte enam Fuel Freedom International vaid Forever Freedom International i tooteid ja olen rahul.
    Ok ,kui MPG tooted ei rahulda siis proovige ECO sheeni.autokuivpesuaine…selle toote tulemust näete koheselt.

    AGA EDU MAHATEGEMISEL TEILE,kui ei meeldi siis oma mure ju…kui leidubgi teie jaoks”lolle”kes neid kasutab ja tegelevad selle äriga siis las tegelevad,kui leiavad mõne inimese kes kh usub et tooted mõjuvad siis mis teil ses kaotada või võita on?

    A seda ka et firma kasvab, tooted töötavad, eestis neid äritegijaid/tootede kasutajaid leidub ikka,rahad liiguvad…

  71. Lisan eelmise enda komentaari juurde veel seda et, 12000kr liitumistasu pole. Sain aru nii komentaaritest et keegi Boriss(kelle loengul olen isegi käinud) on nii rääkind et liitumis tasu on 12000eek.
    Olen uurind seda asja ja ütleks siin siis ära et 12000 ei pea maksma,liitumine tänasel päeval ca 700kr(täpset summat ei oska paraku ytelda hetkel),lisak siis tuleb tooteid osta,mida võimalik kasumiga maha müüa.

    Kui nüüd kütuse lisandite juurde tagasi tulla jutuga siis,kui palju neid igast lisandeid poodides müügil on,mis maksavad ca 100kr kui sedagi..ja mitte mingit tulemust ei näita,mingeid teste tootjatel ette näidata pole,ei reklaamida,mitte mingit garantiid kh tootijad ei anna, nagu seda teeb FFI.
    Üht neist lisanditest kasutab mu isagi 2003a ford rangeril ja peaks mainima et mitte mingit muutust ei ole sellega…sama on ka euro 4 nõuetele vastavad veokad mis peavad tootijade sõnul tankima mingit adblued v midagi sellist, ja võin südame rahuga ytelda et see mis tootija ütleb mis antud lisand peaks tegema ei tee midagi…sessuhtes pole ju vahet kas kasutad v mitte kui tulemusi ei näe.aga FFI pakutavad MPG d mõjuvad,näeb kütusekulu vähenemist,hobujõudude lisandumist e siis mootor erksam,.
    Toon näite:

    2006a volvo fm 340 euro4-kasutab kraanuli kujul mpg d
    kuna liikleb erinevates tingimustes siis ei saa täpset kulu öelda kuid,masin on erksam,ka koormaga kiirendamine läheb vabamalt kui mitte kasutades.

    ka paljud veoka ja ka traktorite juhid on öelnud et masinad erksamad,jõudu rohkem

  72. harts ütles:

    :D
    Ma kõiki komentaare läbi ei lugend ag jahm…olete te proovindMPG Caps i ??????…

    ma pole küll ise sitta kah proovinud aga usaldan teatavaid uuringuid, mille kohaselt see pidi päris sitt olema. parv kärbseid ja üksikud koprofiilid püüavad küll vastu vaielda aga eks veidrikke ole alati.

  73. mhm…eks igaüks ise teab jh mida v keda usub…
    kui tahate eks kasutage neid veel sittemaid lisandeid mis ei tööta…
    FFI MPG tooted töötavad nagu ka muud tooted,seda tõestavad ka testid,kasutajate kogemused,ja ka mingil määral reklaam…
    Aga öelge palun miks olete võrkturundusele täiiega vastu…???

  74. minu teada on nendest testidest juba üksjagu seletatud ja tootjad-müüjad on nende olemasolu korduvalt kinnitanud ent mitte kuskil ei saa neid teste miskipärast näha. varjatakse nii tulemusi kui ka testi subjekte. ma ei tea, kuidas sinuga lood on, aga minus see erilist usaldust ei tekita.

    ahjaa, lisan ka seda, et tegelt ei kasuta ma ka mingeid muid lisandeid ja usun, et enamus autojuhte ei kasuta. teie müügiargumendid ja -taktika tunduvad mulle vahepeale väga naljakad.

  75. @Jason – üks argument kõlab neil nagu alt-med propagandistidel: “kui sa ei kasuta meie imemeetodeid ja toidulisandeid, siis oled tabletisõltlane, toidad Big Pharmat ja käid mõnu pärast regulaarselt oppidel”.

    Tegelikkus on muidugi lihtsam – päris suur hulk inimesi ei kasutagi mingeid ravimeid ega toidulisandeid ega raviteenuseid lihtsalt seepärast, et on niigi terved. Nii ka kütuselisanditega. Suurem hulk autojuhte ei kasuta mingeid kütuselisandeid ja on niigi rahul.

    Tunnistan, et mõned korrad olen ostnud ja paaki valanud vett siduvat kütuselisandit, aga see oli ammu ja autoks kasutatud SAAB (hea käru!).

  76. ok, no vett siduv asi on teatud olukorras ju täiesti õigustatud. kohe meenus juhtum nõukaajast, mil vanemehe volga bensuvoolikus jäätus “bensiin” keset metsa ära. oi, oli jama, et seda lahti kruvida ja kollakat jääklompi kätte saada… bensiin oli toona A76 ;-)

  77. “Aga öelge palun miks olete võrkturundusele täiiega vastu…??? ”
    Kui tavapärase kaubanduse korral tuleb ehk 1 kaubandustöötaja 1000 inimese kohta siis võrkturustuse korral on see suhe reegline hoopis väiksem. Olenevalt süsteemist muidugi, mõnedes on lausa nii et praktiliselt iga tarbija on ühtlasi ka edasimüüja ehk siis suhe 1:1. Ja kõik need liitunud läbivad suurel hulgal koolitusi, turustavad tooteid tihti nii et pühendavad paari potentsiaalse kliendi veenmisele mitu tundi. Ühesõnaga kokkuvõttes on süsteem niivõrd palju ebaefektiivsem tavalisest kaubandusest.
    Kui tootja on sellest hoolimata tavakaubanduse asemel võrkturustuse meetodi valinud siis reeglina on sellel mingi põhjus.
    Nende MPG Caps puhul paistab selleks põhjuseks olevat see et tänapäevaste mootorite puhul nad mingit efekti ei anna. Kaubanduskettide ostujuhid tunnevad ilmselt ikkagi veidi asja ja neile sellist asja pähe määrida ei õnnestu. Niisiis jääbki üle ainult võrkturustus.

  78. Suurem hulk autojuhte ei kasuta mingeid kütuselisandeid ja on niigi rahul.

    kh õige,ega kuskil kirjas polegi ju et PEAB KASUTAMA .

    TTÜ on teinud teste ,mida saab näha ka,kui küsida “müügimehe”käest seda,hea õnne korral leiab ka netist selle koos paljude teiste maade testidega;)

  79. “Hea õnne korral”? Lubage naerda. Miks see nende leidmine nii keeruliseks tehtud on, et ainult õnneseentele võimalik? Kui ma tahan näiteks teada, kuidas sisepõlemismootor või alalisvoolu generaator töötab, võtab otsingumootori abil õige lehe leidmine umbes 5 sek. ilma igasuguse õnnefaktorita.

    Muidu üks lahe kommentaar sama asja kohta

  80. ma täpsustan veel selle ttü testi kohta, et seda niisama ei näidata. selle koopia tuleb huvilisel n.ö. välja osta sest “firma (või kesiganes) on selle tegemise eest maksnud.”

    voh!

  81. @Regina:
    kõik uus on ju mahategemist väärt!Keegi ei suvatse kogu tutvustavat materjali läbigi vaadata aga ainult pasundavad,et jama.Isegi liitumise hind-12000.-absurd.Pole isegi 4 000.-Vaadaku siis FFI kasutajate kogemusi,võtku nendega ühendust ja uurigu lähemalt!

  82. @harts:
    kalun arvama,et MPG-vastu ollakse just kadedusest ja ollakse valmis kuulama igasugust pläma,peaasi et oma nina igalepoole toppida.Mõnele ju meeldib kõike maha teha ja jõudu neile siis selles suures ja tänuväärses töös.Kui esimene auto teele ilmus,oli ju skeptikuid väga palju.
    kommentaariks veel nii palju,et minu sõber kasutab ise MPG-Boosti ja ma pole veel halba sõna kuulnud!

  83. alks ütles:

    kommentaariks veel nii palju,et minu sõber kasutab ise MPG-Boosti ja ma pole veel halba sõna kuulnud!

    Ma omakorda kommenteeriks sellist ekspertarvamust pareeringuga, et üks minu sõber ohverdab igal õhtul musta kuke, et Päike järgmisel hommikul kindlasti tõuseks, ja seni pole Päike tõusmata jäänud. Seos on ilmselge!

  84. @Mart K.: ah, sa oled lihtsalt kade. mille peale? ma ei tea, aga oled!
    _______

    võibolla need kapslid tõesti toimivad – ei saa välistada, aga iga asja kohta, mis tõesti töötab ja veel nii tõhusalt, et isegi “sõber kasutab ja kiidab/ei kurda” on võimalik lihtsa vaevaga (mida tõhusamalt toimib, seda lihtsamalt, kusjuures!) teostada rida positiivseid katseid, mis tõestavad seda ka skeptikutele.

    seni aga, kuni aeg-ajalt igas foorumis välja ilmuvad müügimehed ei suuda isegi seda ära seletada, miks ei kasuta imeväelisi kapsleid ükski transpordifirma ning kuni nende põhiargumendiks on “ah, sa oled lihtsalt kade!” (ja taas mitte mingit seletust, mille peale ma siis kade peaks olema – mul näiteks pole autotki ja seda peamiselt JUST SEETÕTTU, et ükski kütuse kokkuhoidu võimaldav meetod peale auto puudumise ei toimi eriti ning ma ei näe mingit põhjust kadestada autoomanikke kütusearvete, rehviarvete, remondiarvete, kindlustuse arvete jnejne pärast, ehkki mõnikord need kulud tõesti õigustavad end (minu puhul hetkel mitte)), pole mingit mõtet aeg-ajalt neisse kapsliteemadesse oma imelisi müügipärle poetada. hankige lihtsad ja kõigile arusaadavad tõendid asja toimimise ja TÕHUSUSE kohta ning siis räägime edasi.

    PS! erinevalt igasugu naiivide seas levivast veendumusest EI MÜÜDA tõeliselt väärt kaupa, mida inimesed tõepoolest tahavad ja vajavad võrkturunduse abil. kas keegi on kuulnud bensiini võrkturundamisest? või saia? leiva? armani ülikondade? ega vist. tagumine aeg aru saada, et iga võrkturunduse taga on nähtus, mis oma põhijoontelt sarnaneb üks-ühele religiooniga – sa pead olema piisavalt loll, et liituda ja piisavalt kergesti mõjutatav, et panna sind ka teisi liituma meelitama.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga